در جشنواره تورنتو مطرح شد؛

آنیل کاپور: بالیوود به بلوغ رسیده

آنیل کاپور: بالیوود به بلوغ رسیده

به گزارش مجله سرگرمی، بازیگر سرشناس هندی اعتقاد دارد بالیوود به جایی رسیده که بتواند غرب را تسخیر کند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از هالیوود ریپورتر، آنیل کاپور بازیگر «میلیونر زاغه نشین» روز شنبه در جشنواره فیلم تورنتو برای نخستین نمایش جهانی «متشکرم برای آمدنت» حضور یافت و از بالیوود حرف زد.
وی یکی از بازیگران این فیلم در کنار بازیگران دیگر بومی پدنکار، شهناز گیل، دالی سینگ، کوشا کاپیلا و شیبانی بِدی است.
در حالی که هند اخیرا یکی از فضاپیماهای خویش را به ماه رسانده، آنیل کاپور، بازیگر «میلیونر زاغه نشین» می گوید زمان آن فرا رسیده است که صنعت فیلم پررونق این کشور بتواند نقش بیشتری در باکس آفیس غرب بازی کند.
کاپور اظهار داشت: احساس می کنم بالیوود دارد به بلوغ می رسد و خیلی از فیلمسازان فیلم هایی می سازند که برای تماشاگران بین المللی جذاب است؛ فیلم هایی که شاد و مثبت هستند. این فیلمها شادی زیادی دارند و این چیزی است که جهان به آن نیاز دارد.
او بعد از نخستین نمایش جهانی فیلم «متشکرم برای آمدنت» در جشنواره فیلم تورنتو به اظهار نظر در رابطه با بالیوود پرداخت. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی فیلم کاران بولانی داماد کاپور است که به تهیه کنندگی رئا کوچکترین دختر این ستاره بالیوود ساخته شده است.
کاپور به ترکیب احساسات خوب و نگاه اجتماعی که در فیلمهای کلاسیک چارلی چاپلین وجود دارد بعنوان مدلی برای ساخته شدن فیلم «متشکرم برای آمدنت» یاد کرد. در این فیلم بومی پدنکار در نقش کانیکا کاپور، یک وبلاگ نویس مواد غذایی بازی کرده است.
این بازیگر اضافه کرد: چارلی چاپلین سبب می شد لبخند بزنی، در حالیکه پس از پایان فیلم بغضی راه گلویت را بسته بود و موسیقی و محتوای فیلم هایش وقتی از سالن خارج می شدی داشتند، چیزی می گفتند.
دیگر بازیگران «متشکرم برای آمدنت» شامل شهناز گیل، دالی سینگ، کوشا کاپیلا و شیبانی بدی هم شنبه شب در تالار روی تامسون و در شب نمایش این کمدی-درام بالیوودی حضور داشتند.
فیلم بولانی به مضامین دوستی زنانه در میان گروهی می پردازد که گاه به علت مجرد ماندن در معرض خطر شرم و انتقاد جامعه قرار می گیرند. کاپور تصریح کرد که بالیوود باید فیلمهای بیشتری توسط زنان و برای زنان بسازد تا با مخاطبان بین المللی ارتباط برقرار کند.
او چنین استدلال کرد: در فیلمهای زیادی بازی کرده ام که زنان نقش اصلی اش را داشتند و من بازیگر مکمل بودم؛ چون داستان آنها را دوست داشتم. کاپور فیلم «میلیونر زاغه نشین» را هم به یاد آورد که سال ۲۰۰۸ در تورنتو برنده جایزه منتخب مردمی شد و در راه اسکار قرار گرفت و در نهایت این جایزه را دریافت کرد. این فیلم به کارگردانی دنی بویل بریتانیایی و محصول استعدادهای بالیوودی همچون ویکاس سواراپ فیلمنامه نویس بود.
کاپور یادآوری کرد که هم اساس داستان و هم همه بازیگران، رنگین پوست و هندی بودند. داستان های بالیوود همیشه وجود داشته اند اما حالا با عصر دیجیتال و شناختی که در جشنواره ها و فرصت ها به دست می آید، فیلمسازان، بازیگران و داستان نویسان بیشتر تشویق می شوند تا داستان هایی بسازند که به گوش جهانیان برسد.


منبع:

1402/06/27
10:10:42
5.0 / 5
332
تگهای خبر: بازی , تالار , جشنواره , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز