دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجراست

مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجراست

به گزارش مجله سرگرمی، مرکزی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجراست است و اگر دستگاهی آن را اجرا نکرد، ترک فعل کرده است.


حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، ۲۹ تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی اظهار نمود: مقام معظم رهبری از شورایعالی انقلاب فرهنگی، قرارگاه فرهنگی می خواهند که پس از تدوین سند، راهبری و نظارت را انجام دهد. این بدان مفهوم است که جنگی شناختی و فرهنگی در جریان است که باید آرایش جنگی بگیریم و برنامه عملیاتی اجرا نماییم.
وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد به اعتقادات نسل جوان ما صدمه بزند اضافه کرد: شورایعالی انقلاب فرهنگی، نقشه مهندسی فرهنگی را ترسیم کرده است و به استان مرکزی هم ابلاغ گردیده است.
خسرو پناه با تکیه بر این که مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجراست است و اگر دستگاهی اجرا نکرد، ترک فعل کرده است، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه ما در هر استان است که در جلسات این شورا، باید سهم دستگاههای مختلف در نقشه فرهنگی استان مشخص شود و بر مبنای وضعیت موجود و اولویت ها بشینیم و برنامه ریزی نماییم و بگوییم قدم به قدم چه کارهایی پیش رفته است.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی خاطرنشان کرد: صنایع استان باید یک درصد بودجه شان را صرف هزینه های فرهنگی کنند. با استفاده از ظرفیت صنایع، اردوی دانش آموزی برگزار کنید و کار فرهنگی انجام دهید. برنامه عید غدیر که در استان مرکزی در این دو سال انجام شده کار بسیار ویژه ای بود که قابل تقدیر است.
خسرو پناه با تکیه بر این که هرگاه مجموعه ای کار قرارگاهی انجام دهد به نتیجه خواهد رسید اظهار نمود: دقت داشته باشید که کار قرارگاهی نتیجه بخش است.
وی با اشاره به اینکه باید در محیط دانشگاه، کار ویژه نماییم اظهار داشت: استان مرکزی یکی از بهترین جبهه های مردمی فعال را در کشور دارد که هرکدام ایده و برنامه عملیاتی دارند و باید از این ظرفیت ها بهره بگیرید.
خسروپناه با تکیه بر این که کار عملیاتی ما، پشتوانه تئوریک دارد و نظرات ما نظرات امامین انقلاب است خاطرنشان کرد: استان مرکزی از وضعیت حساسی برخوردار می باشد و دشمن روی این استان برنامه دقیق دارد و باید با نقشه و برنامه با آنها مقابله نمود.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: دور دوم سفرهای استانی ما از پاییز آغاز می شود و در آن زمان ما از استان ها برنامه عملیاتی می خواهیم. از همین فردا در استان مرکزی برش پروژه های عمرانی را تعریف کنید و اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی بسترساز و زمینه ساز پروژه ها باشد و مصوبات هم با امضای رئیس و قائم مقام شورا ابلاغ شود تا دستگاه ها جدی بگیرند.




منبع:

1402/04/30
11:19:59
5.0 / 5
572
تگهای خبر: اجرا , دستگاه , سفر , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز