مدیر شبكه رادیویی با مجله سرگرمی مطرح كرد؛

اعلام ویژه های رادیو پیام در ۱۴ و ۱۵ خرداد

اعلام ویژه های رادیو پیام در ۱۴ و ۱۵ خرداد

مجله سرگرمی: رادیو پیام در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف شبکه ضمن پرداخت به وصیت نامه سیاسی، الهی و اندیشه های حضرت امام (ره) به نقش تاریخی قیام 15 خرداد می پردازد.



مهدی شهاب تالی مدیر رادیوهای پیام و آوا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به چند ویژه برنامه مناسبتی این روزها بیان کرد: شبکه رادیویی پیام در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با ویژه برنامه «پیام ولایت» به بیان خاصیت اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می پردازد. همین طور ویژه برنامه «افقی روشن» به اهمیت ولایت فقیه در تعیین سرنوشت جامعه و بصیرت افزایی خواهد پرداخت.
وی اضافه کرد: رادیو پیام به مناسبت گرامیداشت قیام پانزده خردادماه با ویژه برنامه «پیام نیمه خرداد» به اهمیت و ابعاد قیام ۱۵ خرداد می پردازد، همین طور پخش بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری با موضوع ۱۵ خرداد در بخش های مختلف شبکه و نقش سیاسی و تاریخی قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های رادیو پیام است.
شهاب تالی اظهار داشت: رادیو آوا هم با فضاسازی مناسب در سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، و ۱۵ خرداد بصورت ویژه در قالب متن های روایی و موسیقی های مناسب مخاطبانش را همراهی می کند.
مخاطبان شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا ضمن دریافت برنامه های این شبکه بوسیله گیرنده رادیو، دستگاه های گیرنده دیجیتال ست تاپ باکس و اپلیکیشن ایرانصدا می توانند برای مشارکت و تعامل با برنامه ها بوسیله سامانه پیام کوتاه و شبکه های اجتماعی هم همراهی کنند.


منبع:

1401/03/15
12:30:51
5.0 / 5
241
تگهای خبر: دستگاه , رادیو , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز