وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیرانشهر:

بیشترین مصوبات سفر هیات دولت به آذربایجان غربی به پیرانشهر اختصاص دارد

بیشترین مصوبات سفر هیات دولت به آذربایجان غربی به پیرانشهر اختصاص دارد

مجله سرگرمی: آذربایجان غربی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان غربی از اختصاص بیشترین مصوبات سفر به شهرستان پیرانشهر آگاهی داد.


محمدمهدی اسماعیلی امروز ۳۰ اردیبهشت در شورای اداری پیرانشهر اظهار نمود: پیرانشهر با دارابودن ظرفیت های بکر و طبیعی، اقتصادی و گمرکات، بهشت آذربایجان غربی است که نباید حتی یک نفر بیکار داشته باشد.
وی با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای اشتغالزایی در این شهرستان اشاره کرد: در سفرهای استانی هیات دولت بنابر حل مسایل و مشکلات موجود است و جلسات مختلفی پیش از انجام سفر، در شهرستان ها و استانها و با کارشناسان وزارتخانه ها برگزار و این مسایل و مشکلات بررسی می شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همین طور دستورات لازم برای تجهیز و تامین کتب لازم برای کتابخانه پیرانشهر را صادر کرد.
به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا؛ تجهیز مرکز تخصصی قرآن و عترت، راه اندازی سالن ورزشی، راه اندازی تصفیه خانه آب، ساخت مدارس لازم و رفع مشکلات جاده ای شهرستان پیرانشهر از دیگر مواردی بود که اسماعیلی قول مساعدت و طرح آنها را در جلسه هیات دولت در استان آذربایجان غربی را داد.
همین طور فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای شورای شهر پیرانشهر در این نشست مسایل، مشکلات و کمبودهای شهرستان را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بین گذاشتند.




منبع:

1401/03/01
11:57:04
5.0 / 5
263
تگهای خبر: تخصص , سفر , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز