در گفت وگو با مجله سرگرمی مطرح شد؛

تنها برنامه سحری را برای بچه ها داشتیم

تنها برنامه سحری را برای بچه ها داشتیم

مجله سرگرمی: بازیگر برنامه سحر سر سفره خدا با اشاره به بازخوردهای این برنامه بیان کرد که امسال این برنامه بیشتر دیده شد که شاید بدین سبب بوده است که 9 سال روی آنتن است.


احسان مهدی بازیگر «سر سفره خدا» برنامه سحرگاهی شبکه کودک درباره ی برنامه امسال به خبرنگار مهر بیان کرد: امسال نسبت به سالهای قبل این برنامه خیلی بیشتر دیده شد که اتفاق خوبی بود. نهمین سال پخش «سر سفره خدا» وی با اشاره به استمرار برنامه طی یک دهه بیان کرد: امسال نهمین سال پخش این برنامه بود و این می تواند در دیده شدن آن موثر باشد. خاطرم هست نخستین سالی که می خواستیم برنامه را تولید نماییم، نگران بودیم که «سر سفره خدا» در زمان سحر می تواند دیده شود یا خیر و اتفاقاً از سال دوم می گفتیم این برنامه فقط باید سحر تولید و پخش شود. مهدی افزود: نمایشی بودن برنامه هم به نظرم بی تاثیر نبود و این که این نمایش ها زنده اجرا می شد چون اگر تولیدی بود دیگر این ارتباط را برقرار نمی کرد. در سحرگاه همه شبکه ها برنامه هایشان فضای دیگری داشت که مبتنی بر گفت و گو و مناجات بود و این نمایشی بودن موجب تمایز برنامه شد. تنها برنامه سحرگاهی که مختص بچه هاست وی با اشاره به این که «سر سفره خدا» تنها برنامه ای بود که برای کودکان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در فضای سحرگاه این تنها برنامه ای بود که مخاطب کودک را لحاظ کرده بود. به قول امیر سهیلی دیگر بازیگر برنامه که می گوید در فضاهای مذهبی به طور معمول از بچه ها می خواهند که سکوت کنند، سر جای خود بنشینند و کمتر شیطنت کنند و حالا این برنامه مختص آنهاست.
این مجری و بازیگر درباره ی بازخوردها نسبت به برنامه امسال تصریح کرد: امسال یک اتفاقی رخ داد که نرم افزار شاد قسمتی از برنامه را بصورت زنده پخش می کرد و یا من پیش از شروع برنامه در این نرم افزار گفت و گوی زنده ای با کاربران داشتم. در یکی از سحرها ما ۸۱ هزار مخاطب داشتیم و درکل استقبال از برنامه خوب بود. بچه ها نظر می دادند، سوال می پرسیدند و طبق معمول هر ساله هم با اهمیت ترین سوالشان این بود که عوامل برنامه چه زمانی سحری می خورند؟ کی سحری می خورید؟ مهدی درباره ی زمان سحری خوردن نیز توضیح داد: من و دیگر عوامل برنامه از حدود ۱۲ بامدادان در لوکیشن هستیم تا دورخوانی نماییم و بین ۲ تا ۲ و نیم بامدادان سحری می خوردیم. زمان باکس اذان گاهی بامداد نیز یک لیوان آب به همراه خرما یا زولبیا می خوردیم. این بازیگر درباره ی قسمت مورد علاقه مخاطبان بیان کرد: یکی از بخشهایی که بچه ها هر سال آنرا پیگیری می کنند و منتظرش هستند آشپزی کردن من در برنامه است که دوست دارند چونکه آشپزی یک بچه است که همه چیز را قاطی می کند و یک باره بطورمثال کیک بادمجان درست می کند. او در آخر درباره ی سختی کار نمایشی در برنامه زنده توضیح داد: بخش نمایشی خصوصاً اگر بصورت زنده باشد خیلی کار سختی است ما سالهای قبل همین برنامه را تا ۱۲۰ دقیقه روی آنتن پخش می کردیم و به اندازه یک تله فیلم و سینمایی کار می کردیم. شاید ۲۰ دقیقه از برنامه آیتم بود و بقیه گفت و گو با میهمان و دیالوگ ها و اتفاقات نمایشی بود. امسال هم همین طور بود شاید حدود ۹۰ یا ۱۰۰ دقیقه هر قسمت طول کشید ولی باز هم سختی ها و چالش های خودرا داشت و این را هم بگویم این فضای نمایشی که در لحظه و متناسب با میهمان و سحر و فضای آن زمان پیش می آید به شکلی است که ضبطی و تولیدی اش جذاب نمی شود و بصورت زنده جذاب تر است.


منبع:

1403/01/24
18:01:43
5.0 / 5
237
تگهای خبر: اجرا , بازی , تولید , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز