مدیرعامل بنیاد رودكی خبر داد؛

شروع برنامه ریزی برای توسعه ظرفیتهای گردشگری برج آزادی

شروع برنامه ریزی برای توسعه ظرفیتهای گردشگری برج آزادی

مجله سرگرمی: مدیرعامل بنیاد رودکی در حاشیه نمایشگاه گردشگری تهران از برنامه ریزی ویژه این بنیاد برای توسعه ظرفیتهای گردشگری برج آزادی آگاهی داد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی برج آزادی، محمد اله یاری فومنی در گفتگویی که در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران انجام شد، اظهار داشت: برج آزادی نماد ملی ایران، قدمگاه انقلاب اسلامی و نماد هویت شهر تهران است و لازم است در قامت این عناوین به ظرفیتهای این مجموعه فرهنگی دقت کرد.
وی اضافه کرد: لزوم پرداخت بیشتر به این بنای مهم نه فقط برای گردشگران و میهمانان پایتخت که برای مردم تهران وجود دارد.
وی در ادامه اظهار داشت: سازه داخلی برج و فضای فرهنگی هنری زیرین که الهام گرفته از معماری اصیل ایرانی است آن چنان که باید به مخاطبان معرفی نشده است و ظرفیت هایی مثل نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مغتنمی را برای ما مهیا می کند که مردم شریف ایران، گردشگران و هنردوستان با این مجموعه که پیوسته میزبان رویدادهای فرهنگی و هنری است بیشتر آشنا گردند.
مدیر عامل بنیاد رودکی عنوان کرد: در دوره مدیریت جدید، ۲ رویکرد جذب توریست و جذب مخاطب تخصصی را در در دستور کار داریم که برای رسیدن به این ۲ هدف مهم همراهی و همکاری مراکز مرتبط همچون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری تهران ضرورت دارد.
نمایشگاه گردشگری تهران از ۲۴ لغایت ۲۶ بهمن در محل نمایشگاه بین المللی تهران اجرا شد. همین طور بنیاد رودکی متولی اداره مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی است.


منبع:

1402/11/28
09:00:09
5.0 / 5
362
تگهای خبر: اجرا , تخصص , فرهنگ , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز