در بازدید از سریال ها مطرح شد؛

رئیس صداوسیما خواهان آخر بسته سریال ها شد

رئیس صداوسیما خواهان آخر بسته سریال ها شد

پیمان جبلی رئیس صداوسیما روز گذشته به پشت صحنه چند سریال رفت و در یکی از همین بازدیدها تاکید کرد که قصه سریال ها پرانتز باز نباشد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، پیمان جبلی رئیس صداوسیما روز گذشته پنجشنبه ۱۳ آبان از چند پروژه سریالی که این روزها درحال تصویربرداری است بازدید نمود.
از جمله این پروژه ها سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بود که با محوریت معضلات اجتماعی و فسادهای اقتصادی درحال ساخت است.
در بخشی از پشت صحنه های ویدئوی حضور جبلی که در شبکه خبر پخش گردید، رئیس صداوسیما درباره آخر بندی قصه به طالبی کارگردان سریال می گوید: برآیند کار باید بگونه ای باشد که آخرش پرانتز بسته باشد یعنی نباید کاری را بگذاریم با پرانتز باز تمام شود.
«جشن سربرون» که به کارگردانی مجتبی راعی این روزها در شهرک غزالی تصویربرداری می شود دیگر سریالی بود که جبلی به پشت صحنه آن رفته است.
جبلی در شهرک غزالی و بعد از بازدید از «جشن سربرون» با داوود میرباقری کارگردان سریال «سلمان فارسی» هم گفتگو می کند و از کارگاه های مختلف لباس و تجهیزات بازدیدی دارد.
رییس رسانه ملی در انتها درباره اهمیت تولید مجموعه های نمایشی اظهار داشت: اهمیتی که حوزه نمایشی دارد شاید کمتر حوزه ای از حوزه های پیام از آن برخوردار می باشد. عمده تمرکز دوره جدید از زمانی که مدیریت سازمان تغییر کرده بر روی این حوزه است.
وی ضمن اشاره به بیشتر از ۱۰۰ سریال در مراحل مختلف تولید اظهار داشت: خدا را شکر سریال های دیگری درحال تولید است کارهای خوبی دارد آماده می شود و فکر می کنم سال جاری نوروز و ماه رمضان پرنشاط و متناسب با فضای این دو مناسبت خواهیم داشت.


منبع:

1400/08/14
16:42:41
5.0 / 5
665
تگهای خبر: تولید , رسانه , كارگردان , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز