تدارک رادیو ایران در آغاز ولایت امام زمان (عج)

تدارک رادیو ایران در آغاز ولایت امام زمان (عج)

رادیو ایران ویژه برنامه های مختلفی را در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) تدارک دیده است.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از رادیو ایران، به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) ویژه برنامه های «باغ ارغوان، خانه دوست اینجاست، دور عاشقان، حرفی از نام تو، به نام عشق، و در همین نزدیکی» روی موج رادیو ایران می رود.
«باغ ارغوان» با اجرای مریم نشیبا و به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی پنج شنبه ۲۲ مهر با نگاه مذهبی و اتحاد ملی به موسیقی ها و نواهای آیینی، ساعت ۱۵ پخش می شود.
«خانه دوست اینجاست» ۲۲ و ۲۳ مهر با مبحث چگونه زینت امام زمان(عج) باشیم بر پایه حدیثی از امام حسن عسگری ضد السلام و با حضور حجت الاسلام آقا بابا و به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای فاطمه میناخانی ساعت ۱۷شنیده می شود.
با کارشناسی احمد صادقی «دور عاشقان» به مبحث سخاوت و بخشندگی امام حسن عسگری و کمک آن امام به مردم می پردازد این برنامه پس از خبر ساعت۲۲پخش می شود.
«به نام عشق» جمعه ۲۳ مهر با مبحث شناخت مفهوم غیبت و گرفتن بیعت از ولی الله با حضور حجت الاسلام آتشکار و به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی و فاطمه حاتمی ساعت ۹ بامداد شنیده می شود.
«در همین نزدیکی» از جایگاه امام زمان (عج) بعنوان ولی و پدر معنوی مسلمانان می گوید. این برنامه با حضور حجت الاسلام علی صدیقی و به تهیه کنندگی کیاناز کاوه و اجرای حامد نجم الهدی پس از خبر ساعت ۲۳ از رادیو ایران پخش می شود.
«حرفی از نام تو» در همین روز، گزارشی از شهرهای مختلف ایران و سامراست که حال و هوای این روزها را در این شهرها منعکس می کند. این برنامه ساعت ۰۳: ۳۰ روی موج رادیو ایران قابل دریافت است.


منبع:

1400/07/22
14:15:19
5.0 / 5
565
تگهای خبر: اجرا , رادیو , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز