برای موفقیت در جوایز امی؛

نتفلیکس با بازی مرکب راه انگل را در تلویزیون ادامه می دهد

نتفلیکس با بازی مرکب راه انگل را در تلویزیون ادامه می دهد

به گزارش مجله سرگرمی بازی مرکب نتفلیکس می تواند در جوایز امی تاریخ ساز شود و بعنوان انگل تلویزیونی مطرح شود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، سریال درام کره ای زبان «بازی مرکب» که به سرعت تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین سریال های تاریخ نتفلیکس شده، به قول آکادمی تلویزیون صلاحیت شرکت در جوایز پرایم تایم امی را دارد.
سخنگوی آکادمی گفت چون این سریال تحت هدایت نتفلیکس که یک شرکت آمریکایی است ساخته شده و از ابتدا قرار بوده در آمریکا توزیع شود، می تواند وارد رقابت جوایز امی بشود.
از آنجایی که «بازی مرکب» به صورت بین المللی تهیه شده، همینطور صلاحیت ورود به امی بین المللی را دارد اما این سریال نمی تواند وارد هر ۲ بخش شود چون قوانین آکادمی تلویزیون که واقع در لس آنجلس است و آکادمی بین المللی هنرها و علوم تلویزیون که در نیویورک است هر دو چنین قانونی دارند.
به این ترتیب هواداران بسیار مشتاق هستند و «بازی مرکب» امکان دارد تبدیل به «انگل» تلویزیون شود. یک پروژه رکوردشکن غیرمنتظره کره ای دیگر که از خشونت استفاده می نماید تا مانند «انگل» داستانی را درباره اختلاف طبقاتی بیان کند. «انگل» توانست در اسکار سال قبل جایزه بهترین فیلم را از آن خود کند.
البته با عنایت به تعداد زیاد شرکت کنندگان، جوایز امی بسیار رقابتی تر است. مسأله محتوا هم پیش می آید چون «بازی مرکب» بسیار خشن است. اخیراً رای دهندگان آکادمی تلویزیون نسبت به این ژانر مقبولیت بیشتری نشان داده و سریال هایی مانند «بازی تاج وتخت»، «لاوکرفت کانتری» و «واچ من» را پیروز کرده اند اما این مساله هنوز نادر است.
به هر حال نتفلیکس پدیده ای بزرگ در دستانش دارد که می تواند به سرعت به صدر مکالمه های فصل جوایز برسد. این سرویس نمایش آنلاین و پرده ای امکان دارد در ابتدا با وارد کردن «بازی مرکب» به فصل جوایز زمستانی کمی وضعیت را بسنجد. این می تواند شامل جوایز انجمن بازیگران، انتخاب منتقدان، ایندپندنت اسپیریت و دیگر جوایز صنفی بر پایه نحوه تعیین صلاحیت شود.
تلویزیون دارد به سرعت جهانی می شود و گسترش استریمرهای تحت مالکیت آمریکا در سرتاسر جهان و ورود آنها به پروژه های محلی غیرانگلیسی همچون «بازی مرکب» بزودی اوضاع را برای آکادمی تلویزیون آمریکا پیچیده تر خواهد نمود.


منبع:

1400/07/15
20:19:00
5.0 / 5
525
تگهای خبر: بازی , تلویزیون , سرویس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز