وزیر فرهنگ با مجید انتظامی دیدار نمود

وزیر فرهنگ با مجید انتظامی دیدار نمود

به گزارش مجله سرگرمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه سه شنبه همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس با مجید انتظامی هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار اظهار داشت: استاد انتظامی دارای آثار پرارزش و ماندگاری در عرصه موسیقی بخصوص آثار دفاع مقدس هستند که همواره در ذهن و خاطره ملت ما بعنوان آثار ماندگار نقش خواهد بست. در دوره جدید فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتظر تولید آثار فاخر و جدیدی از استاد انتظامی هستیم و به این منظور شرایط و نیازهای تولید این آثار را فراهم خواهیم کرد.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی افزود: ما دستمان را برای یاری گرفتن به سمت هنرمندان ارجمند کشورمان گشاده ایم و استاد انتظامی بعنوان یکی از استادان مبرز جریان موسیقی اصیل کشور همواره توجهشان به رشد و تعالی هنر در جامعه و انتقال ارزش هایی چون حماسه آفرینی های دفاع مقدس به علاقه مندان بخصوص جوانان بوده و آثار قابل توجهی در حوزه جریانات عمومی همچون دفاع مقدس پدید آورده اند که هیچگاه از ذهن و ضمیر مردم دور نمی گردد. آثاری که مردم نسبت به آن تعلق خاطر و حس خوبی دارند و این امری مهم و پرارزش است.

در این دیدار مجید انتظامی با قدردانی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بعضی از مشکلات و دغدغه های حوزه موسیقی کشور اشاره نمود و بخشی از خاطرات خود درباره تولید آثارش را بازگو کرد.

او همینطور تصریح کرد: درصورتیکه شرایط جسمی ام اجازه بدهد و در وضعیت مناسبی قرار بگیرم نخستین اثری که خواهم ساخت درباره ارزش های والا و معنوی و تعلقات ملت ما بخصوص فداکاری های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

در ملاقات با مجید انتظامی برخی از مدیران فرهنگی از جمله، محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و سرپرست معاونت امور هنری، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی و حمیدرضا نوربخش رئیس خانه موسیقی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.




1400/07/10
08:36:34
5.0 / 5
552
تگهای خبر: تولید , فرهنگ , موسیقی , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز