برای فیلم اولین برف ؛

شهاب حسینی از جشنواره پکن 2021 جایزه گرفت

شهاب حسینی از جشنواره پکن 2021 جایزه گرفت

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن جایزه بهترین بازیگرنقش مکمل خویش را به شهاب حسینی اهدا کرد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از سایت جشنواره، فستیوال بین المللی فیلم پکن با معرفی بهترین های خود به یازدهمین دوره اش خاتمه داد. این جشنواره با اهدای جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل به شهاب حسینی برای بازی در فیلم «اولین برف» ساخته حامی رمضان محصول فنلاند از وی تجلیل نمود. این فیلم همینطور جایزه بهترین موسیقی را برای توماس نیکینن دریافت کرد.
جشنواره بین المللی فیلم پکن فیلم «آن سوی آسمان ها» ساخته لیو ژیهای را بعنوان بهترین فیلم سال جاری برگزید و جایزه بهترین کارگردان جشنواره را هم به آن دری زایتسف برای فیلم «دفترچه خاطرات محاصره» از روسیه اهدا کرد.
این در حالی است که این جشنواره سال جاری با تمرکز بر سینمای روسیه برپا شد.
در همین حال جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره هم به گروه بازیگران فیلم چینی «آن سوی آسمان ها» اهدا شد. نویی آبیتا از فیلم «سلالوم» یا «مسابقه اسکی سرعتی» ساخته شارلین فاویه محصول فرانسه هم بعنوان بهترین بازیگر زن انتخاب گردید.
در بخش به سمت آینده جشنواره سه فیلم «نامو»، «بوتاکس» و «درخت سکوت» از ایران حضور داشتند و از این میان فیلم سینمایی «نامو» ساخته نادر ساعی ور جایزه محبوب ترین فیلم بلند و سوسن پرور جایزه محبوب ترین بازیگر زن را برای بازی در «بوتاکس» از آن خود کردند.
جشنواره بین المللی فیلم پکن ۲۰۲۱ از ۲۱ تا ۲۹ سپتامبر برپا شد.


منبع:

1400/07/09
11:34:46
5.0 / 5
566
تگهای خبر: بازی , جشنواره , سایت , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز