در شبكه یك مطرح شد؛

جزئیات جدیدی از سریال سلمان فارسی

جزئیات جدیدی از سریال سلمان فارسی

به گزارش مجله سرگرمی تابحال ۲۵ درصد از سریال سلمان فارسی به تولید رسیده و مقرر است با آخر تولید پخش آن به صورت جهانی صورت بگیرد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، امروز ۲۳ شهریور مصادف با سالروز بزرگداشت سلمان فارسی است؛ شخصیتی که این روزها محور یک سریال الف فاخر در صداوسیما قرار گرفته و داوود میرباقری کارگردان مطرح و توانمند کشور درحال ساخت روایتی تصویری از زندگی اوست.
داوود میرباقری البته حدود ۲۰ سال است که تلاش داشت این سریال را به تولید برساند و طی یکی دو سال قبل مقدمات پیش تولید و ساخت آن بالاخره فراهم گردید.
امروز سه شنبه ۲۳ شهریور احسان ناظم بکایی مدیر روابط عمومی این سریال در برنامه صبحگاهی شبکه یک سیما حضور یافت و توضیحاتی درباره بزرگترین پروژه سریالی این روزهای تلویزیون عرضه کرد.

ناظم بکایی در بخشی از سخنانش درباره سریال «سلمان فارسی» و بازیگران آن بیان نمود: سریال به شدت پربازیگر است و بازیگرانی از یونان، ارمنستان و مراکش جلوی دوربین رفته اند. «هشام رستم» از تونس که اسکار بازیگری دارد از بازیگران این سریال است، در فصل حجاز بازیگرانی از کشورهای عربی و در فصل ایران بازیگرانی از قفقاز و آسیای مرکزی اضافه می شوند.
وی ضمن اشاره به پخش جهانی آن بیان نمود: این مجموعه به معنای واقعی بین المللی و بین ادیانی است و پخش آن هم به صورت جهانی شروع می شود.
ناظم بکایی همینطور اظهار داشت: در شهرک غزالی بیشتر از ۲۰ کارگاه وجود دارد و دوستان درحال کار هستند. همه عوامل بیمه کرونا شده اند. هر دو هفته یک مرتبه هم تست پی سی آر گرفته می شود.
وی همینطور درباره بازیگران ایرانی سریال خاطرنشان کرد: فرهاد اصلانی در نقش یک تاجر که سلمان را از ایران به بیزانس منتقل می کند، محمدرضا هدایتی در نقش یک شخص هندی، مهدی فقیه، علیرضا مهران، احترام برومند و داریوش فرهنگ همچون بازیگران سریال هستند. عوامل پشت دوربین سریال هم همه ایرانی هستند.
این فعال رسانه ای درباره روند تولید سریال هم اظهار داشت: ساخت این سریال حدود پنج سال طول می کشد. رئیس صداوسیما تابحال سه بار در پشت صحنه سریال حضور پیدا کرده است.
ناظم بکایی در انتها بیان نمود: سه فصل در این سریال روایت می شود؛ فصل ایران در دوره ساسانی که تاکنون در بخش نمایشی هیچ وقت سمت آن نرفته ایم، تاریخ عصر بیزانس و فصل حجاز که دوره اسلام را نشان داده است. تابحال بخش زیادی از فصل بیزانس که ۲۵ درصد از کار است تصویربرداری شده است. این فصل تولید سختی هم دارد و جاده ای است و سلمان فارسی سرگشته از این دیر به آن دیر و از این کلیسا به آن کلیسا می رود و نهایتا با راهنمایی ها به سمت حجاز حرکت می کند تا منجی موعود را ببیند.


منبع:

1400/06/23
11:55:18
5.0 / 5
536
تگهای خبر: بازی , تلویزیون , تولید , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز