در گزارش مجله سرگرمی مطرح شد؛

اتفاقات ملتهب کرونایی در اتاق

اتفاقات ملتهب کرونایی در اتاق

نمایش اتاق با کارگردانی ساشا کشوادی که بر مبنای داستانی واقعی به اتفاقات ملتهب و عجیب دوران کرونای در یکی از بیمارستان های تهران می پردازد، از آبان در تماشاخانه سپند روی صحنه می رود.



ساشا کشوادی کارگردان نمایش «اتاق» که مقرر است از آبان سالجاری در تماشاخانه سپند روی صحنه برود، درباره مبحث این اثر نمایشی به خبرنگار مهر اظهار داشت: این نمایش بر مبنای داستانی واقعی در یکی از بیمارستان های تهران که در دوران کرونا اتفاقات بسیار ملتهب و عجیبی را گذرانده، شکل گرفته است.
وی افزود: روند نگارش این متن از ۹ ماه پیش با حضور نویسنده در بیمارستان و مصاحبه با پرستاران و کادر درمان آغاز و تمرین نمایش هم از ۲ ماه پیش شروع شده است.
کشوادی درباره روند تمرین های این اثر نمایشی در شرایط کرونایی موجود، اظهار نمود: تمرین در این شرایط کرونایی بسیار پرریسک و دشوار می باشد چونکه با وجود رعایت پروتکل ها چند نفر از بازیگران گرفتار عوارض بیماری کرونا شدند.
این کارگردان تئاتر در انتهای سخنان خود تاکید کرد: دیده شدن اثر به علل زیادی برای مان بسیار مهم می باشد چونکه این کار هم ادای دینی به زحمات کادر درمان است و هم این که کار و هدف ما تئاتر کار کردن است و چه بهتر که با چنین متنی کارمان را انجام دهیم. به همین خاطر ریسک ها و خطرها را به جان خریدیم و امیدواریم با روند نزولی بیماری و واکسیناسیون گسترده شاهد حضور گسترده مخاطبان باشیم.
انوشه زاهدی تهیه کننده نمایش «اتاق» و سعید حسنلو بعنوان طراح صحنه و سحر شاطری بعنوان آهنگساز در این اثر نمایشی حضور دارند.
به زودی اسامی گروه بازیگران این نمایش هم اعلام می شود.


منبع:

1400/06/20
12:02:35
5.0 / 5
618
تگهای خبر: بازی , تئاتر , تماشاخانه , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز