در گزارش مجله سرگرمی مطرح شد؛

واکنش سریالی شبکه۳ به حوادث افغانستان

واکنش سریالی شبکه۳ به حوادث افغانستان

مجله سرگرمی: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از پخش سریال هم سایه بعد از اختتام پخش فصل دوم گاندو آگاهی داد.



مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه با اشاره به پخش یک سریال جدید به خبرنگار مهر بیان کرد: از مدتی پیش و همزمان با وقوع حوادث اخیر در افغانستان، پخش سریال «هم سایه» که قبل از این «نیمروز تا تهران» نام داشت، باتوجه به قرابت موضوعی این سریال با مسائل مهاجرین افغان در ایران، در دستور کار شبکه سه قرار گرفت و با همت تیم سازنده، ان شاالله بعد از اختتام پخش فصل دوم «گاندو»، این سریال از نیمه شهریور روی آنتن خواهد رفت.
وی درباره جزییات داستان این سریال افزود: «هم سایه» به تهیه کنندگی علی پورکیانی و کارگردانی محمدحسین غضنفری تلاشی برای ترسیم همزیستی دو ملت در تمام این سال ها در قالب ملودرامی عاشقانه است و می کوشد از زندگی و دغدغه های مهاجرین افغان در ایران بگوید.
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه عنوان کرد: در تلاشیم فاصله بین آثار نمایشی شبکه سه با موضوعات روز را کم نماییم که «گاندو» و «هم سایه» نمونه هایی از این رویکرد هستند.
«هم سایه» با فیلمنامه ای نوشته تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری در سی و پنج قسمت آماده پخش خواهد شد.
پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی و ناصر سجادی حسینی، همچون بازیگران مجموعه تلویزیونی این سریال هستند.


منبع:

1400/06/08
21:18:17
5.0 / 5
549
تگهای خبر: بازی , تلویزیون , زندگی , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز