توافق با كاترین زیتا جونز؛

تیم برتون بازیگر نقش مادر سریال تازه اش را برگزید

تیم برتون بازیگر نقش مادر سریال تازه اش را برگزید

برای سریالی که تیم برتون در دست ساخت دارد، کاترین زیتا جونز بعنوان بازیگر نقش مادر انتخاب گردید.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از هالیوود ریپورتر، تیم برتون که درحال ساخت سریالی برمبنای «خانواده آدامز» است کاترین زیتا جونز را به گروه بازیگرانش افزود.
این سریال درام با عنوان «ونزدی» که برای نتفلیکس ایجاد می شود از جونز بعنوان بازیگر میهمان و در نقش مادر خانواده بهره می گیرد.
در این سریال هشت قسمتی سالهای دانشجویی ونزدی آدامز در یک آکادمی بررسی می شود. وی تلاش دارد تا توانایی روانی ویژه خویش را کنترل کند و جلوی یک قتل بزرگ را بگیرد. تلاش وی برای حل راز ماوراء الطبیعی از آنجا اهمیت دارد که ۲۵ سال پیش پدر و مادرش هم درگیر آن شده بودند.
جنا اورتگا در نقش ونزدی در این سریال بازی می کند و لوییس گوزمان هم اخیرا بعنوان بازیگر نقش گومز انتخاب شده تا در نقش پدر خانواده بازی کند.
زیتا جونز که بازیگر فیلم هایی چون «نقاب زورو»، «شیکاگو» و «۱۲ یار اوشن» بوده اخیرا با بازی در سریال «پسر ولگرد» برای فاکس دیده شد.
برتون هم کارگردان و هم تهیه کننده سریال «ونزدی» یا «چهارشنبه» است.
«خانواده آدامز» یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۶ در ۶۴ قسمت از شبکه تلویزیونی اِی بی سی پخش گردید. این مجموعه بر مبنای یک داستان مصور به همین نام اثرِ چارلز آدامز ساخته شده است و الان سریال تیم برتون در همان حال و هوا ولی در امروز می گذرد و داستان یکی از اعضای خانواده را دنبال می کند.


منبع:

1400/05/19
14:08:47
5.0 / 5
593
تگهای خبر: بازی , تلویزیون , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز