از شبكه سلامت روی آنتن می رود؛

بررسی انحصار واردات دارو و تجهیزات پزشكی در رادیو

بررسی انحصار واردات دارو و تجهیزات پزشكی در رادیو

مجله سرگرمی: باتوجه به ماجراهای واردات دارو، برنامه سلامت تا 1404 به تهیه کنندگی مرتضی میلانی در نظر دارد روز شنبه دوم مردادماه به موضوع انحصار واردات دارو و تجهیزات پزشکی بپردازد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سلامت تا ۱۴۰۴» به تهیه کنندگی مرتضی میلانی در نظر دارد روز شنبه دوم مرداد ماه به موضوع انحصار واردات دارو و تجهیزات پزشکی بپردازد.
مرتضی میلانی، تهیه کننده این برنامه در این زمینه می گوید: پخش برنامه «سلامت تا ۱۴۰۴» از ایام تیر ماه شروع شده و با اجرای مهدی جعفری از متخصصان و اندیشمندان حوزه سلامت پخش خواهد شد. این برنامه روز شنبه به انحصار دارو اختصاص دارد و در هر قسمت از مهمانانی دعوت می نماییم تا برمبنای اولویت های حوزه سلامت، پیشنهادهایی را مطرح کنند.
وی افزود: میهمانان برنامه از وزرای پیشین و متخصصان حوزه سلامت خواهد بود و نظرات و پیشنهادهایشان را درباره وضعیت سلامت کشور ارائه خواهند داد تا بتوانیم به راهکارها دست پیدا نماییم. این برنامه ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.
میلانی که تهیه کنندگی برنامه مخاطب خاص هم دارد، ادامه می دهد: این برنامه هم روز شنبه دوم مرداد ماه به بررسی مدیریت اپیدمی کرونا در دوره انتقال دولت با حضور کارشناسان می پردازد. برنامه مخاطب خاص با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه ساعت ۲۰ از رادیو سلامت پخش می شود.


منبع:

1400/05/02
11:52:04
5.0 / 5
944
تگهای خبر: اجرا , تخصص , رادیو , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز