با اقتباس از یك مجموعه وب كمیك؛

سیاره عجیب سریال می شود

سیاره عجیب سریال می شود

اپل ساخت 10 قسمت از سریال سیاره عجیب را برمبنای مجموعه رمان های گرافیکی محبوب با همین نام، کلید زد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از هالیوود ریپورتر، مجموعه وب کمیک ها و رمان های گرافیک پرفروش «سیاره عجیب» ساخته نیتن پایل مقرر است تبدیل به یک سریال شوند و اپل دستور ساخت ۱۰ اپیزود را داده است.
این مجموعه داستان های عمیق و احساسی از موجوداتی در یک سیاره دورافتاده را تعریف می کند که شباهت هایی با زمین دارد. آمالیا لواری شورانر این سریال کمدی خواهد بود و دان هارمون خالق «ریک اند مورتی» و «کامیونیتی» در کنار پایل هم خالق این سریال خواهد بود. این دو نفر مسئولیت تهیه کنندگی اجرائی سریال را هم بر عهده خواهند داشت.
«سیاره عجیب» در استودیوی تازه ساخت اپل در همراهی با شرکت تهیه انیمیشن شد و ماشین که «بوجک هورسمن» و «فضای نهایی» را ساخته تولید خواهد شد.
پایل که یک تصویرگر و نویسنده است قبلاً شاهد استفاده از یکی از طراحی هایش در سریال کمدی «کامیونیتی» بود که بوسیله ان بی سی روی آنتن می رفت. او تابحال چند کتاب که به فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز رسیده اند هم منتشر نموده است.
او وب کمیک های «سیاره عجیب» را از اوایل ۲۰۱۹ شروع کرد که داستانش درباره سیاره ای از آدم فضایی های بدون جنسیت است و به اکتشاف در پیچیدگی های انسان ها می پردازد. این مجموعه در ابتدا در اینستاگرام طرفداران بسیاری پیدا کرد و موجب شد که در نوامبر همان سال کتابی از آن منتشر شود. کتاب دومی هم در سال ۲۰۲۰ بیرون آمد.

1400/04/04
14:02:33
5.0 / 5
764
تگهای خبر: اجرا , تولید , شركت , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز