در یك نشست بررسی می شود

لزوم شناخت تكنیك های چاپ در صنعت مد

لزوم شناخت تكنیك های چاپ در صنعت مد

به گزارش مجله سرگرمی نهمین نشست آموزشی هشتمین جشنواره ملی «نقش تن پوش» به صورت آنلاین و با مبحث «ضرورت شناخت تکنیک های چاپ پارچه در صنعت مد» برگزار می گردد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی هشتمین دوره جشنواره ملی «نقش تن پوش»، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست هایی آموزشی را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست ها با عنایت به ملاحظات در ارتباط با همه گیری ویروس کرونا به شکل آنلاین و از راه صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
این نشست روز سه شنبه (۲۸ اردیبهشت ماه) با مبحث «ضرورت شناخت تکنیک های چاپ پارچه در صنعت مد» و با حضور سمانه محمدی (طراح لباس و پارچه و مدرس دانشگاه الزهرا) برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند ساعت ۲۱ روز سه شنبه (۲۸ اردیبهشت ماه) از راه لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن پوش به آدرس http: //instagram.com/department_mode این نشست آموزشی را دنبال کنند.
هشتمین جشنواره «نقش تن پوش» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری در مرداد ۱۴۰۰ برگزار می گردد.



1400/02/30
13:06:19
5.0 / 5
786
تگهای خبر: جشنواره , دبیرخانه , صنعت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز