در گزارش مجله سرگرمی مطرح شد؛

انتشار نماهنگ شهید قدس با همكاری جبهه مقاومت

انتشار نماهنگ شهید قدس با همكاری جبهه مقاومت

خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیتهای موسیقایی خود از رونمایی نماهنگ ۲ زبانه شهید قدس یا شهیدالقدس با همراهی هنرمندان ایرانی و جبهه مقاومت اطلاع داد.



میلاد هارونی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه ترین فعالیتهای موسیقایی خود بیان نمود: بر مبنای برنامه ریزی های که انجام گرفته نماهنگی با عنوان «شهید قدس» یا «شهیدالقدس» با همراهی مرکز هنری رسانه ای «رضوان» و برخی از هنرمندان ایرانی و جبهه مقاومت آماده انتشار شده است که روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در برنامه «رفیق» شبکه امید سیما پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: در این نماهنگ ۲ زبانه که به هفت زبان دنیا هم ترجمه و زیرنویس شده است، سعی شده تا با تصاویری کمتر استفاده شده از مسجدالاقصی نماهنگ متفاوتی به مخاطبان تقدیم شود. این در شرایطی است که مرتضی حیدری آل کثیر شاعر، صادق سجاد ملودی، مجید عابدی میکس و مسترینگ، حسن اکبریان ارکستر زهی، هادی شاهنگی گیتار الکتریک، سامان داوری تدوین و فاطمه منصف مدیریت تولید نماهنگ را به عهده داشتند.

میلاد هارونی همچون خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سالهای اخیر آثار گوناگونی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه ای قطعه ای به نام «اشک غریب» را برای امام زمان (عج) منتشر نمود و نخستین اجرای زنده خویش را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. وی در تابستان سال ۹۳ مؤسسه ای به نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.
«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آئینه ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی نشون ها»، «عشق بی مرز» همچون آثاری است که این خواننده تابحال منتشر نموده است.
برای تماشای این نماهنگ اینجا را ببینید.


منبع:

1400/02/18
23:17:14
5.0 / 5
767
تگهای خبر: اجرا , تولید , رسانه , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز