تولید بیش از ۵۰۰ سردیس از مشاهیر ایرانی از طرف تیم‎ های فناور

تولید بیش از ۵۰۰ سردیس از مشاهیر ایرانی از طرف تیم‎ های فناور

مجله سرگرمی: یک مجموعه خلاق بیش از 500 سردیس مختلف از مشاهیر ایرانی اسلامی را در مجموعه خود به سفارش دهندگان عرضه نموده است.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، اسفندیار ایمانزاده، مدیرعامل یکی از شرکت های خلاق اظهار داشت: یکی از حوزه های اصلی کار ما مجسمه سازی به صورت مولاژ، با الهام از آثار باستانی و تاریخی است. مولاژ به مفهوم شبیه سازی آثار باستانی با در نظر گرفتن همه جزئیات است.
وی افزود: انواع سردیس، تندیس و المان ها در این مجموعه خلاق تولید می شود و شهرداری ها، خریداران خصوصی، دانشگاه ها، مدارس غیرانتفاعی و مراکز فرهنگی در کنار عموم شهروندان همچون مشتریان تولیدات شرکت ما هستند.
ایمانزاده با اشاره به خاصیت های محصولات این شرکت، اظهار داشت: برای مثال در یک پروژه بزرگ، کتیبه های باستانی برای یک باغ موزه شبیه سازی شد. همین طور یک پروژه ساخت مولاژ از کتیبه های دوره ساسانی و اشکانی برای یک مرکز دانشگاهی، انجام دادیم که در آن تمام جزئیات و حساسیت های کار رعایت شد.
مدیر عامل این شرکت خلاق اضافه کرد: همین طور در همکاری با پژوهشکده میراث فرهنگی، پروژه های کاری مختلف دیگری نیز انجام شده است. تولید اشکال عناصر تزئینی معماری ایرانی مانند قرنیز، مشبک، ستون و سرستون، یکی دیگر از کارهای ما در این شرکت خلاق است. هم اکنون در مجموعه ما، حدود ۵۰۰ سردیس مشاهیر وجود دارد.
برمبنای اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، وی با اشاره به تولید سردیس ها، اظهار داشت: این سردیس ها، غالباً از مشاهیر علمی و تاریخی هستند. شهرداری ها نیز معمولاً المان های شهری از مشاهیر مورد قبول عامه سفارش می دهند. حتی منازل مسکونی نیز برای زیباسازی هر چه بیشتر، درخواست یک اثر هنری به شکل المان، مجسمه یا سردیس زیبا را دارند.




منبع:

1399/12/22
13:12:50
0.0 / 5
904
تگهای خبر: تولید , شركت , علم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز