پیاده سازی سامانه ای برای عرضه كتاب های مجازی و صوتی

پیاده سازی سامانه ای برای عرضه كتاب های مجازی و صوتی

به گزارش مجله سرگرمی یک شرکت خلاق با هدف ترویج کتابخوانی سامانه جامع برای عرضه خلاصه کتاب ها در حوزه های مختلف راه اندازی کرده است.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، فرشید واحدیان موحد، مدیرعامل این شرکت خلاق اظهار داشت: هم اکنون با پیشرفت فناوری، مردم وقت کمتری برای مطالعه کتاب ها، بخصوص کتاب های حجیم دارند. همینطور قیمت کتاب های کاغذی هم افزایش یافته و علاوه بر این حجم کتاب ها و منابع انتشار یافته بسیار زیاد است.
وی افزود: در این راستا تیم تحقیقات ما، با بررسی بازار، یک سامانه در این عرصه طراحی کرد تا جوابگوی نیاز این عرصه باشیم. اپلیکیشن عرضه شده از جانب ما به مخاطب خلاصه صوتی و متنی کتاب ها را عرضه می کند. عرضه صوتی و متنی خلاصه کتاب ها در کشورهای توسعه یافته، یک امر معمول است و در کشور ما هم با استقبال زیادی از جانب کاربرهای مجازی، روبه رو شد.
واحدیان اضافه کرد: ما در شبکه های مجازی بیشتر از ۶۰۰ هزار دنبال کننده داریم. آنها بعد از آشنایی با خدمات این سامانه، معمولاً مشترک استفاده آن می شوند. در سامانه کاربر با پرداخت یک اشتراک سالانه یا ماهانه به خلاصه صوتی و متنی صدها کتاب دسترسی دارد. خیلی از مدیران بخش خصوصی و دولتی هم که زمان کافی برای مطالعه ندارند، از خدمات این سامانه استفاده می نمایند.
مدیر عامل این شرکت اظهار نمود: علاوه بر آن بعضی کاربران با خواندن خلاصه چند کتاب از یک مبحث مشخص، یک کتاب را که برای آنها بهتر است، انتخاب می کنند. خلاصه کتاب ها نه بر مبنای تعداد صفحات، بلکه بر مبنای عمق مطالب تهیه می شود.
بر مبنای اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، وی با اشاره به اینکه امکان دارد خلاصه کتاب بین ۳۰ تا ۵۰ دقیقه باشد. برای هر کتاب هم همزمان هر دو خلاصه متنی و صوتی عرضه می شود، تصریح کرد: ما هر ماه خلاصه کتاب های جدیدی را به آرشیو سامانه اضافه می نماییم. این کتاب ها در حوزه های مختلفی مانند سبک زندگی، مدیریت، رشد فردی، مهارت های ارتباطی و ده ها مبحث دیگر است. امیدوار هستیم در آینده نزدیک با توسعه بیشتر سامانه، خدمات جدیدتری به مخاطب عرضه نماییم.




منبع:

1399/12/12
20:56:46
0.0 / 5
680
تگهای خبر: بازار , خدمات , زندگی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز