در گزارش مجله سرگرمی مطرح شد؛

واكنش دبیر جشنواره فیلم فجر به ابهامات درباره رعایت پروتكل ها

واكنش دبیر جشنواره فیلم فجر به ابهامات درباره رعایت پروتكل ها

به گزارش مجله سرگرمی سید محمد مهدی طباطبایی نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در واکنش به طرح برخی نگرانی ها در فضای رسانه ای، ضمن تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: نگران هیچ چیز نیستیم.



سیدمحمد مهدی طباطبایی نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در سینماهای این دوره از جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: روز گذشته کارشناسان وزارت بهداشت آمدند و از برج میلاد بازدید کردند تا نظارتی بر این سینما داشته باشند که خوشبختانه از رعایت پروتکل های بهداشتی ابراز رضایت کردند و ما هم تمام تلاش خودرا کردیم تا حداکثر مراعات را طبق برنامه ای که وزارت بهداشت به جشنواره داده است داشته باشیم.
وی افزود: من نگرانی نسبت به این مساله ندارم و خوشبختانه تمام سینماهای حاضر در جشنواره پروتکل را رعایت می کنند ما هم در فضای سینما ملت و در برج میلاد به دقت فاصله گذاری، ضدعفونی کردن و دیگر موارد بهداشتی به درستی رعایت می نماییم.
دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره کرد: آنچه که باید مراعات می شد تا امروز به درستی رعایت شده است البته بواسطه اینکه لحظاتی به سبب تجمع عکسی منتشر گردید یک سری خبرهای نادرست اتفاق افتاد، که البته ما آنرا از سر خیرخواهی تلقی می نماییم و اهتمام می نماییم به هیچ عنوان این جور تجمع ها اتفاق نیافتد.
وی افزود: امروز به چند سالن سینما در سطح شهر سر زدم که هم تب سنجی و فاصله گذاری های اجتماعی این سینماها را بررسی کردم تا مبادا اتفاقی رخ دهد که البته و خوشبختانه تمام موارد مورد نظر رعایت شده بود.
طباطبایی نژاد اظهار داشت: با دوستانمان در اورژانس نیز هماهنگ شده است تا در همه سینماها نمایندگان اورژانس حضور داشته باشند و امیدوارم هیچ نکته ای پیش نیاید.
وی افزود: ما قبل از هر کسی نسبت به سلامت مخاطبان سینما حساسیت داریم و اولویت اول ما حفظ سلامت مخاطبانمان است و امیدوارم با سلامتی از این مسیر بگذریم تا جشنواره به منزل پایانی خود برسد.


منبع:

1399/11/14
23:58:56
0.0 / 5
860
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , سلامت , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز