امام جمعه یزد:

صحیفه سجادیه چگونه زندگی كردن را به ما می آموزد

صحیفه سجادیه چگونه زندگی كردن را به ما می آموزد

به گزارش مجله سرگرمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد اظهار داشت: یکی از امتیازات صحیفه سجادیه این است که چگونه زندگی کردن را به ما می آموزد. صحیفه سجادیه راهنما و راهگشای انسان است.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در آیین آغاز رسمی طرح ملی «یزد، اولین پایگاه صحیفه سجاده ایران» که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار نمود: یکی از امتیازاتی که صحیفه سجادیه دارد این است که به ما می آموزد چگونه با خداوند حرف بزنیم و چه چیزی را بخواهیم و چگونه ارتباط بگیریم.
وی افزود: دعای مکارم الاخلاق راهکار زندگی را به انسان نشان داده است و هدف اش برقرار کردن ارتباط انسان با خداوند است. صحیفه انسان را به چگونه اندیشیدن وا می دارد و سبب می شود که انسان در کمال قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: دنیای غرب به دنبال این است که انسان را از مسیر اصلی عبودیت جدا کند و سبک زندگی انسان ها را تغییر بدهد. متاسفانه برخی مواقع می گوییم که از معنویت دور شده و به مادیات نزدیک شده ایم. از صدسال پیش در بعضی از کشورها مسلمانان را از مکتب های قرآنی جدا کرده اند و بعضی از ما از مسیر خدایی دور شده ایم و امیدواریم پرداختن به امور قرآنی و ترویج صحیفه سجادیه در دستور کار فعالان قرآنی و نهادهای آموزشی قرار بگیرد تا در این امر شاهد یک تحول بزرگ باشیم. صحیفه سجادیه یک راهنمای پرارزش برای ما به حساب می آید.




منبع:

1399/11/11
22:42:37
0.0 / 5
719
تگهای خبر: زندگی , فرهنگ , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز