سریال ناجی كردستان روی آنتن شبكه رادیو معارف می رود

سریال ناجی كردستان روی آنتن شبكه رادیو معارف می رود

سریال رادیویی ناجی کردستان با روایت داستان زندگی تیمسار شهید ولی الله فلاحی روی آنتن رادیو معارف می رود.



به گزارش اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ژاله محمدعلی تهیه کننده سریال رادیویی «ناجی کردستان» اظهار داشت: «ناجی کردستان» فضاسازی متنوع و گوناگونی دارد، برای نخستین بار در تهیه یک سریال رادیویی افکت سقوط هواپیما با تلفیق چندین صدای دیگر در هم ادغام شده تا فضا برای شنوندگان باورپذیر شود.
وی اضافه کرد: از طرفی دیگر معمولاً در تولید یک سریال از یک موسیقی خاص استفاده می شود اما در این کار، به سبب قرار گرفتن اشخاص در موقعیت های گوناگون از چندین موسیقی متفاوت استفاده شده است.
این تهیه کننده رادیویی عنوان کرد: این نخستین همکاری من بعنوان تهیه کننده رادیو با میرطاهر مظلومی در مقام کارگردان بوده است و باید بگویم رفتار حرفه ای و تعامل درست ایشان سبب شده تا از نتیجه کار راضی باشم و امیدوارم برای شنوندگان رادیو نیز اینطور باشد.
سریال رادیویی «ناجی کردستان» به سفارش رادیو معارف در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که به زندگی تیمسار شهید ولی الله فلاحی می پردازد.
در این مجموعه رادیویی بهادر ابراهیمی در نقش کودکی، شهریار حمزیان در نقش جوانی و مجید حمزه در نقش بزرگسالی شهید فلاحی به ایفای نقش پرداخته اند و رامین پورایمان، عباس توفیقی، احمد گنجی، معصومه عزیز محمدی، فریده دریامج، حمید یزدانی، سیدمجتبی طباطبایی، میرطاهر مظلومی و محمد مجد زاده نیز از دیگر بازیگران آن هستند.
«ناجی کردستان» به نویسندگی حکیمه فرهنگ مهر، تهیه کنندگی ژاله محمد علی، کارگردانی میرطاهر مظلومی، گویندگی بهناز بستان دوست، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز شنبه یازدهم بهمن ماه، ساعت ۱۷: ۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱: ۴۵ دقیقه نیز روی آنتن رادیو معارف می رود.

1399/11/10
23:33:20
0.0 / 5
665
تگهای خبر: بازی , تولید , رادیو , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز