در گزارش مجله سرگرمی مطرح شد؛

بازخوانی یك تاریخ انقضا

بازخوانی یك تاریخ انقضا

به گزارش مجله سرگرمی شبکه رادیویی جوان امروز جمعه ۲۶ دیماه ۹۹، مستند تاریخ انقضا را با مبحث فرار شاه روی آنتن می برد.



ملیحه رشیدی، راوی و تهیه کننده این اثر رادیویی به مهر اظهار داشت: مستند «تاریخ انقضا» در گروه اجتماعی شبکه رادیویی جوان ساخته شده است که مبحث فرار شاه را از منظرهای روانشناختی، جامعه شناختی، تاریخی و سیاسی و جریانی که منتج به فرار شاه شد، بررسی می کند.
وی ضمن اشاره به تجربیات خود در زمینه مستندسازی اضافه کرد: پیش از این در مناسبت های مختلف هم مستند سازی کرده ام و به این قالب برنامه علاقمند هستم چون که مخاطب امروز رادیو، در مقایسه با گذشته فرهیخته و آگاه تر شده است پس هدفش از گوش کردن به رادیو صرفا سرگرمی و پیگیری اخبار نیست؛ جوان امروز شاید به علت مشغله فکری و کاری کمتر فرصت کتاب خواندن داشته باشد ازاین رو رسانه رادیو را انتخاب می کند تا دانش و آگاهی خویش را افزایش دهد. پس رادیو خلا مطالعه نکردن کتاب را برایش پر می کند.
رشیدی در انتها بیان داشت: تلاش ما در گروه تولید این بود تا با نگاهی جدید مبحث فرار شاه را بررسی نماییم و صرفا دنبال مرور تاریخ و اتفاقات آن روز نیستیم. عباس رجب سلمانی مدیر گروه جامعه رادیوجوان که خود از مستند سازان معاونت صداست در این حوزه بسیار در کنار ما برای ساخت این مستند بود.
گفتنی ست مستند «تاریخ انقضا» امروز جمعه ۲۶ دیماه ساعت ۲۳: ۰۰ از آنتن رادیو جوان پخش می شود.
برنامه های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می شوند.


منبع:

1399/10/26
23:07:48
0.0 / 5
915
تگهای خبر: تولید , رادیو , رسانه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز