یلدا با قصه گویی های برگزیده

یلدا با قصه گویی های برگزیده

آثار قصه گویان شاخص ایران و برگزیدگان جشنواره های قصه گویی هم زمان با شب یلدا بازنشر می شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، صفحه انجمن قصه گویی کانون در اینستاگرام به آدرس ghesehgouee@ مقرر است در روز یکشنبه (۳۰ آذر ۱۳۹۹) از ساعت ۱۴ هر یک ساعت، یک قصه از چهار چهره نام آشنا در جشنواره قصه گویی کانون را برای کودکان و نوجوانان بازنشر دهد.
در این ویژه برنامه مجازی با عنوان «قصه ببینیم، قصه بشنویم» به ترتیب چهار قصه مصطفی رحماندوست، گیتی خامنه، رضا کیانیان و مجید قناد که سال ۱۳۹۸ در بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون روایت کرده بودند منتشر می شوند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که اخیرا پیشنهادی را برای ثبت روز ۳۰ آذر در تقویم رسمی کشور بعنوان «روز قصه و قصه گویی» به شورای عالی فرهنگی ارائه کرده است، امسال برنامه های خودرا باتوجه به شیوع گسترده و همه گیری کرونا به فضای وب و شبکه های اجتماعی منتقل کرده است.
بر این اساس، صفحه رسمی کانون در اینستاگرام به آدرس kanoonparvaresh@ نیز از چند روز پیش مبادرت به انتشار و بازنشر بعضی از قصه های جشنواره بین المللی قصه گویی کرده است.
این برنامه ها به همراه قصه گویی، شعرخوانی و حافظ خوانی در دیگر صفحه های استانی کانون همین طور صفحه های مراکز و کتابخانه های کانون در سراسر کشور نیز به صورت مجازی اجرا می شود.
همین طور این صفحه ها در همین شب ها به صورت زنده از قصه گویان شاخص و مربیان برگزید کانون برای قصه گویی و از متخصصان و پژوهشگران این حوزه برای بحث و گفت و گو درباره شب یلدا در فرهنگ ایران و قصه گویی دعوت می کنند.
علاقه مندان برای نشستن پای این برنامه ها و قصه ها می توانند به صفحه های کانون در اینستاگرام و دیگر صفحه های کانون بوسیله دنبال شوندگان صفحه اصلی کانون مراجعه کنند.




منبع:

1399/10/02
13:40:02
5.0 / 5
918
تگهای خبر: اجرا , تخصص , تقویم , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز