حرف آخر ابتكاری نوین در آموزش شهودی

حرف آخر ابتكاری نوین در آموزش شهودی

مجله سرگرمی: قصد داریم یك بررسی ویژه درباره منابع آموزشی ابتدایی تا كنكور و یكی از موسساتی داشته باشیم كه در سال های اخیر عملكرد خوبی از خود نشان داده و محتوای آموزشی را برای همه مقاطع تولید می كند.


صرف نظر از آنچه که ممکن است نادیده گرفته شود ، نمی توان از اهمیت آموزش در هر کشور ، ملت و فرهنگ غافل شد. آموزشی که برای پیشرفت و ساختن آینده به دانش آموز تزریق می شود. اکنون فرقی نمی کند که این آموزش در مقطع ابتدایی ، دبیرستان اول ، متوسطه دوم یا دانشگاه باشد ، آموزش در همه مقاطع از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار است و باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. امروز ، در قالب یک گزارش ، قصد داریم یک بررسی ویژه درباره منابع آموزشی ابتدایی تا کنکور و یکی از موسساتی داشته باشیم که در سال های اخیر عملکرد خوبی از خود نشان داده و محتوای آموزشی را برای همه مقاطع ابتدایی تا آزمون تولید می کند. احتمالاً حداقل یک بار نام حرف آخر را شنیده اید. شما قرار است با ویژگی ها و سبک تدریس این موسسه آشنا شوید ، بنابراین تا پایان معرفی موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور با ما همراه باشید.

تاریخچه حرف آخر

موسسه حرف آخر فعالیت خود را با ارائه بسته های آموزشی برای كنكور در سبک شهودی سازی آغاز كرد. استاد عبدالرضا منتظری ، از اساتید برجسته کنکور ، موسسه آموزشی حرف آخر را با هدف معرفی جدیدترین فناوری های آموزشی جهان به داوطلبان کنکور در سال 90 تأسیس کرد. تفاوت DVD های حرف آخر با سایر منابع آموزش کنکور در سبک ویژه آموزش معلمان است. در این سبک آموزش برای کنکور ، که اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر پیاده سازی شد ، کلیه منابع کنکور بصورت بصری و بصورت فناوری تصویرگری و انیمیشن آموزش داده می شود. شما می توانید برای آشنایی با روش های حرف آخر از مقاله پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر همراه با تخفیف ویژه و یک سورپرایز! نیز دیدن کنید.

وجه تمایز بعدی بسته های حرف آخر استفاده از الگوها به جای تکنیک ها و فرمول ها در کنکور است. پیش از این ، در سیستم آموزشی سنتی ، رسم بر این بود که معلمان هر پایه برای حل هر سوال از سال های گذشته کنکور روش های منحصر به فردی پیدا می کنند و برای حل هر سوال تکنیک خاصی اختراع می کنند. مشکل بزرگ این تکنیک این است که فقط برای حل یک سوال می توان از آن استفاده کرد. در نتیجه ، برای تسلط بر یک درس ، باید تعداد زیادی تکنیک را در نیمکره چپ مغز خود بخاطر بسپارید که باید بتوانید آنها را در طول جلسه 4 ساعته کنکور حفظ کنید. راه حلی که موسسه حرف آخر برای این مشکل ارائه کرده است استفاده از الگو است. این بدان معناست که داوطلب می تواند به جای حفظ صدها فرمول ، به تمام سوالات یک مبحث یا یک موضوع فقط با کمترین تعداد الگو پاسخ دهد.

به عنوان مثال ، درس دین و زندگی ، که تقریباً از 500 صفحه تشکیل شده است ، داوطلب فقط با کمک حرف آخر فقط در قالب 14 الگو و 48 ساعت آموزش و حل یک بانک آزمون می آموزد. اساتید این مجموعه آموزش کنکور حرف آخر را در دو مرحله انجام می دهند ، 1. ابتدا ، کلیه مفاهیم توسط معلمان حرف آخر از زبان فرمول تبدیل شده به زبان تصویر ، در نیمکره راست مغز داوطلبان وارد می شوند به شکل مصور ۲. نیمکره راست مغز مطالب را ساده تر تحلیل خواهد کرد و مدت زمان ماندگاری مطالب در آن هم بسیار بیشتر از حالت عادی است. به عنوان مثال در زبان حرف آخر داوطلب بدون هیچ مشکلی و داشتن پایه قبلی می تواند مطالب را یاد بگیرد.

پکیج کامل حرف آخر

در حرف آخر علاوه بر آموزش ، به داوطلب یک پکیج آزمون نیز ارائه می شود. به عبارت دیگر ، هر ساعت فیلم آموزشی حرف اخر حدود نیمی از زمان آموزش و نیم دیگر برای حل تست است. برای صرفه جویی در وقت در تماشای فیلم های آموزشی ، به همراه کلیه محصولات موسسه حرف آخر ، کتاب کار های آموزشی از جمله اسلایدهای آموزشی و تصاویر آموزش داده شده ارائه می شود و با کمک آن ها ، داوطلب دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای یادداشت برداری نخواهد داشت. .

داوطلب علاوه بر خرید بسته های حرف آخر ، مشاوره تخصصی و پشتیبانی رایگان نیز دریافت می کند. بسته کامل حرف آخر شامل همه 8 درس تجربی و 7 درس ریاضی است و همه DVD ها نیز دارای یک جزوه هستند و داوطلب دیگر نیازی به صرف تمام وقت خود برای نوشتن کتابچه ندارد ، فقط به توضیحات معلمان گوش دهید و نکات لازم را اضافه کنید. علاوه بر این دوره ها ، بسته کامل حرف آخر همچنین شامل 10 آزمون موضوعی برای رشته تجربی است که یک بستر آزمون است و استرس داوطلب را برای شرکت در آزمون به طور کامل از بین می برد. همچنین زمان آموزش های این موسسه نیز به شدت بهینه شده است و با کمک آن به عنوان مثال با شیمی 6040 حرف آخر در حدود 60 ساعت صفر تا صد شیمی آموزش داده شده است.

6040 حرف آخر و آموزش صد روزه کنکور

این ممکن است اولین بار باشد که از آموزش 60 روزه می شنوید ، اما با آموزش حرف آخر تبدیل به واقعیت شده است. تحت پروژه 6040 حرف آخر ، شما فقط 60 روز برای تسلط کامل به صفر تا صد دوره نیاز دارید. این پروژه ، 6040 حرف آخر ، دارای دو قسمت است. بخشی از آموزش و بخشی از تثبیت و تسلط. در قسمت آموزش ، با تدریس حرف آخر ، فقط در مدت 2 ماه بر کلیه کتاب ها تسلط خواهید داشت و در بخش تثبیت ، در یک دوره 40 روزه ، با کمک بیست آزمون حرف آخر ، می توانید دوره کامل را 20 بار به پایان برسانید. همچنین برنامه قطاری 6040 نظام جدید را نیز از سایت حرف آخر می توانید رایگان دریافت کنید.

برای ارتباط مستقیم با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر و دریافت محصولات با تخفیف ویژه می توانید عبارت "تخفیف ویژه" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با شماره تماس های زیر تماس بگیرید:

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623

منبع: harfeakharpub.com

 

1399/09/26
21:42:36
5.0 / 5
1135
تگهای خبر: رپورتاژ , تخصص , آزمون , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز