گرفتاری جدید كرونا برای ادریس البا

گرفتاری جدید كرونا برای ادریس البا

ساخت فیلم جدید ادریس البا برای نتفلیكس به علت ابتلای یكی از اعضای گروه تولید، متوقف گردید.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از آسوشیتدپرس، فیلم وسترن در دست ساخت نتفلیکس با بازی ادریس البا با مشکل روبه رو شد. تولید «سخت تر زمین می خورند» با بازی ادریس البا، رجینا کینگ و جاناتان میجزر بعد از آنکه یکی از اعضای گروه تولید گرفتار کرونا شد، متوقف گردید.
فیلمبرداری فیلم از پنج شنبه شب متوقف گردید و جمعه هم ادامه یافت، اما با عنایت به این که هیچ یک از اعضای اصلی گروه مبتلا نشده اند انتظار می رود کار در هفته جدید از سر گرفته شود.
این در حالی است که خود ادریس البا هم یکی از اولین چهره های شناخته شده بود که در ماه مارس به ویروس کرونا مبتلا شد و اعلام نمود تست کووید ۱۹ وی مثبت شده است. در آن زمان تولید همین فیلم به علت انتشار کرونا متوقف شده بود و البا که برای فیلمبرداری در نیومکزیکو حضور داشت به علت ممکن نبودن سفر، همانجا ماند.
این فیلم درباره فرد قانون شکنی به نام نیت لاو با بازی میجرز است که کشف می کند مردی (با بازی البا) که والدینش را دهه ها قبل کشته مقرر است از زندان آزاد شود. وی باند قدیمی اش را جمع می کند تا دست به انتقام بزند.
در حالی که تولید فیلم و محصولات تلویزیونی مدتی است شروع شده اما پروژه های گوناگونی به علت ابتلای بازیگران یا گروه تولید مجبور شده اند کارشان را متوقف کنند. «بتمن» یکی از مهم ترین این پروژه ها بود که بعد از ابتلای رابرت پتینسون به مدت ۲ هفته متوقف گردید.


منبع:

1399/07/27
11:23:54
5.0 / 5
1168
تگهای خبر: بازی , تلویزیون , تولید , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز