با مرور آثار یك بازیگر صورت می گیرد؛

دیدنی های شبكه نمایش در هفته آخر مهر

دیدنی های شبكه نمایش در هفته آخر مهر

چند اثر سینمایی با موضوع و محوریت هنر نقاشی در آخرین هفته مهر ماه سال 1399 از شبكه تلویزیونی نمایش پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه برای هفته آخر مهرماه، در بخش موضوع منتخب هفته به فیلم هایی با مضمون نقاش و هنر نقاشی و در بخش صحنه گران به مرور آثار ریچل وایس بازیگر سینما و تئاتر می پردازد، در این هفته برای اولین بار فیلم سینمایی «کریپتو» در بخش «فیلم های جذاب» پخش می شود.
در عین حال شنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۳ فیلم آسمان هشتم به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) روی آنتن می رود.
آسمان هشتم، بابای اجباری، یه آسمون آبی سقف، لحظه صید، حباب، اخراجی ها ۲ و زاپاس فیلم های ایرانی هستند که از شنبه ۲۶ مهر ماه تا جمعه ۲ آبان ساعت ۱۳ پخش می شوند.
در بخش موضوع منتخب هفته نیز که به پخش فیلم هایی با مضمون هنر نقاشی اختصاص دارد، هنردوستان می توانند از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ به ترتیب فیلم های نقشی از آتش، آقای ترنر، کمال الملک (اثر ماندگار علی حاتمی)، ارزیابی همه چیز کیو، چشم درشت، مستر بین و شور زندگی را از این شبکه تماشا کنند.
در بخش «صحنه گران» که ساعت ۲۱ پخش می شود شبکه نمایش به مرور آثار فیلم های ریچل وایس بازیگر سینما و تئاتر می پردازد که جوایز اسکار، گلدن گلوب، انجمن بازیگری و جایزه بفتای را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.
مرور آثار این بازیگر از شنبه تا جمعه با پخش فیلم های صفحه هشت، اُز بزرگ، واکنش زنجیره ای، هیئت منصفه فراری، تنها میان امواج، مومیایی و بازگشت مومیایی خواهد بود.
در بخش «فیلم های جذاب» شبکه نمایش هم به ترتیب از شنبه ساعت ۲۲ فیلم های دامبو، غول بزرگ، کونگ فو یوگا، اصلاح داستان زندگی، کریپتو، دزدان دریایی کارائیب ۲ و نیکسون پخش می شوند.
همچنین فیلم سینمایی کریپتو، محصول ۲۰۱۹ و به کارگردانی جان استالبرگ در ژانر درام و هیجان انگیز برای اولین بار چهارشنبه ۳۰ مهر ماه ساعت ۲۳ از این شبکه پخش خواهد شد.
«فیلم های کلاسیک» شبکه نمایش نیز که ساعت ۱ بامدادان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد از شنبه فیلم های حفره، پاپیون، یوجیمبو، دوازده صندلی، آپاراجینو، خرابکاری و جووالاچی هستند پخش می شوند.

1399/07/26
14:39:34
5.0 / 5
1185
تگهای خبر: بازی , تئاتر , تلویزیون , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز