فروشگاه اینترنتی كانون افتتاح شد

فروشگاه اینترنتی كانون افتتاح شد

سایت اینترنتی فروش كتاب و محصولات فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان هم زمان با هفته ملی كودك به صورت رسمی افتتاح شد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون با بیان این خبر اضافه کرد: در این سایت به نشانی Shop.kpf.ir هم اکنون بیشتر از دوهزار عنوان کتاب کودک و نوجوان به صورت اینترنتی عرضه شده است.
وی همینطور از عرضه ۲۵ درصد تخفیف در فروش کتاب های کانون در این سایت در هفته ملی کودک، روزهای ۱۲ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۹، اطلاع داد.

برنگی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند تمامی محصولات موجود کانون را به هر تعداد مورد نیاز از راه این سایت و با استفاده از پایانه پرداخت اینترنتی آن خریداری کنند.
به قول مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون، کاربران این سایت ابتدا باید در این سامانه ثبت نام و مشخصات و نشانی خویش را درج و بعد از آن مبادرت به خریداری کتاب کنند.
او توضیح داد اعطای تخفیف گروهی به اعضای مراکز کانون و باشگاه مشتریان محصولات کانون در مراحل بعدی پیشبینی شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۴۵ با انتشار کتاب «مهمان های ناخوانده» کار نشر کتاب را شروع کرد و الان بعد از ۴۴ سال با انتشار هزاران عنوان کتاب بعنوان یکی از بزرگترین ناشران کتاب کودک و نوجوان در ایران شناخته می شود.

فروشگاه اینترنتی کانون از روز ۱۲ مهر ۱۳۹۹ به صورت رسمی کار خویش را در نشانی Shop.kpf.ir شروع کرد.




منبع:

1399/07/13
13:40:56
5.0 / 5
1347
تگهای خبر: Shop , ثبت نام , سایت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز