برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر

برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر

به گزارش مجله سرگرمی برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر در حالی اعلام گردید كه ۲ نمایش بیداری و بین یه عالمه ماهی در ایام پایانی اجرا قرار گرفتند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، تالارهای قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر در هفته جاری میزبان ۲ نمایش «بیداری» به کارگردانی داود دانشور و «بین یه عالمه ماهی» به کارگردانی امیردلفانی خواهند بود.
نمایش «بیداری» به نویسندگی ژولیان گارنر و کارگردانی داود دانشور که از روز یکشنبه شانزدهم شهریور ماه با بازی (به ترتیب حروف الفبا) رضا امامی، گیلدا حمیدی، افشین زارعی و فرزانه نشاط خواه اجرای خویش را در تالار قشقایی شروع کرده تا روز جمعه یازدهم مهر ماه، ساعت ۱۹: ۳۰ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان به صحنه می رود.
«بیداری» روایت یک معلول ذهنی است. وی در اثر جرمی که مرتکب شده در زندانی تحت مراقبت و توسط سرزندان بان تحت آموزش قرار می گیرد تا اینکه یک اتفاق باعث می شود تا سرزندان بان او را برای مدتی به یکی از روستاهای اطراف شهر منتقل کند تا به زندگی طبیعی بازگردد. اما آشنایی معلول ذهنی در روستا با یک زن اتفاقاتی را رقم می زند که بعد از چند ماه باعث شگفتی می شود.
«بین یه عالمه ماهی» به نویسندگی و کارگردانی امیر دلفانی نمایش دیگری است که از روز سه شنبه هجدهم شهریور ماه اجرای خویش را در تالار سایه شروع کرده و تا روز جمعه یازدهم مهرماه هم به اجرای خود در این تالار ادامه می دهد.
نمایش «بین یه عالمه ماهی» روایت پنج خانواده جنوب کشور است که در دهه ۴۰ شمسی به پایتخت کوچ می کنند.
در این نمایش که ساعت ۱۹ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان به صحنه می رود، خشایار قائد رحمتی، مهدی یگانه، امیر دلفانی و ایمان عبدی بعنوان بازیگر حضور دارند.

1399/07/05
14:09:03
5.0 / 5
1328
تگهای خبر: اجرا , بازی , تئاتر , تالار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز