حضور وزیر فرهنگ در كمیسیون فرهنگی مجلس

حضور وزیر فرهنگ در كمیسیون فرهنگی مجلس

سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح بررسی های جلسه امروز عصر كمیسیون متبوع خود از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست آگاهی داد.


مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا، درباب جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز عصر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه کمیسیون حضور پیدا کرد و گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند، همین طور اعضای کمیسیون دغدغه ها، گلایه ها و مباحث خودرا در حوزه فرهنگ و ارشاد مطرح نمودند، وزیر نیز دلیل قسمتی از مشکلات حوزه کاری خودرا مسئله اعتبار و منابع عنوان نمود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلساتی که پیش تر کمیسیون فرهنگی با وزرای ورزش و جوانان و میراث فرهنگی وگردشگری برگزار کرده اظهار داشت: تلاش ما در کمیسیون تا به امروز بر این بوده که یک فضای تعاملی را با وزرا پیش ببریم، ما بیشتر تابحال تلاش داشتیم از نگاه وزرا در حوزه کاری خود نسبت به مباحث فرهنگی کشور آگاه شویم و این مساله را بررسی نماییم که آنها مسائل حوزه کاری خودرا چگونه پیش می برند.
وی افزود: البته از هفته آینده سوالاتی که از وزرا در دستور کار کمیسیون مطرح است بررسی می شود که وزرا باید در کمیسیون حاضر شوند و به سوالات پاسخ دهند.



1399/05/25
13:54:34
5.0 / 5
1785
تگهای خبر: فرهنگ , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز