بازگشت به قیمت سال ۱۹۲۰؛

بلیت سینماها ۱۵ سنت می شود

بلیت سینماها ۱۵ سنت می شود

به گزارش مجله سرگرمی یكی از مهمترین زنجیره های سینمایی آمریكا می خواهد تا با فروش بلیت ۱۵ سنتی مردم را به سینماها بكشاند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، شرکت ای ام سی تیه ترز اخیرا یکی از بدترین دوره های تاریخ ۱۰۰ ساله خویش را تحمل کرده است. در صورتی که این زنجیره سالن های سینما می خواهد ۱۰۰ پرده خویش را بیستم آگوست بعد از ماه ها تعطیلی به خاطر پاندمی کووید -۱۹ باردیگر افتتاح کند، راهی جدید برای بازگرداندن مخاطبان پیدا کرده است.
فقط به مدت یک روز، قیمت بلیت سینماهای ای ام سی ۱۵ سنت خواهد بود. این تقریباً برابر با قیمت سینماها در سال ۱۹۲۰ است. این سالی است که موسسان این شرکت یعنی برادران دوبینسکی کار خویش را با یک سالن سینما در کانزاس سیتی در میزوری شروع کردند.
البته این قیمت بلیت شامل بلاکباسترهای جدید نخواهد بود. ای ام سی در روز اول فیلم هایی قدیمی تر همچون «پلنگ سیاه» و «امپراتوری حمله می کند» را پخش خواهد نمود.
ای ام سی می خواهد سالن های سینمای خود در ایالات متحده را به صورت مرحله ای افتتاح کند و هدفش این است که تقریباً دو سوم از بیشتر از ۶۰۰ سالن خویش را تا زمان اکران فیلم «تنت» کریستوفر نولان در روز سوم سپتامبر باز کرده باشد. این شامل سالن های بازارهای عظیمی همچون نیویورک و لس آنجلس نمی گردد چون مسؤلان هنوز اجازه افتتاح باردیگر سینماها را به خاطر نگرانی های سلامت عمومی نداده اند.
این زنجیره سینماها از روز بیست ویکم آگوست به بعد آغاز به نمایش برخی از فیلم های قدیمی تر همچون نسخه دهمین سالگرد «تلقین» و همینطور «بازگشت به آینده»، «شکارچیان روح» و «گریس» می کند. قیمت بلیت ورودی این نمایش ها ۵ دلار خواهد بود.
چند فیلم محدودی که مقرر است اولین اکران خویش را قبل از نمایش «تنت» داشته باشند، با قیمت بلیت سال ۲۰۲۰ یعنی حدود ۱۰ دلار بسته به بازار، روی پرده می روند. این فیلم ها شامل پروژه تریلر «قاطی کرده» با نقش آفرینی راسل کرو و «جهش یافتگان جدید» می شوند.
این زنجیره سینماها همینطور به اعضای برنامه اشتراکش یک برنامه انگیزشی پیشنهاد داده و آنها می توانند تا آخر اکتبر از اعتباری ۱۰ دلاری بهره ببرند. همینطور ای ام سی قول داده تا ژوئن ۲۰۲۱ قیمت خدمات اشتراک خویش را افزایش ندهد و مجموعه ای از تدابیر پاکسازی را اجرایی و سالن های خویش را با ظرفیت محدود اداره می کند تا سینماروها بتوانند فاصله گذاری اجتماعی را انجام بدهند. در این سینماها هم کارکنان و هم تماشاگران باید ماسک بزنند.


منبع:

1399/05/24
22:50:08
5.0 / 5
1805
تگهای خبر: اجرا , بازار , خدمات , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز