صالحی:

خانه شهدا همواره منشاء خیرات و بركات است

خانه شهدا همواره منشاء خیرات و بركات است

به گزارش مجله سرگرمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینكه دیدار با خانواده شهدا، یك توفیق است، اظهار نمود: خانه شهدا همواره منشاء خیرات و بركات است، ازاین رو ذیل طرح ملی سه شنبه های تكریم با محوریت كانون های فرهنگی هنری مساجد كشور، این حركت در برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می گیرد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، طرح ملی سه شنبه های تکریم به همراه رونمایی از پوستر این رویداد، عصر سه شنبه 10 با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و «محمد مهدی احمدی» مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی در منزل شهیدان «خالقی پور» رونمایی گردید.

«سید عباس صالحی»، در این مراسم طی سخنانی، با اشاره به اینکه بیان اینکه توفیقی است که بتوانیم در کنار خانواده شهدا باشیم چونکه درس های زیادی در این دیدارها می آموزیم، اظهار داشت: خانه شهدا همیشه منشا خیرات و برکات است، ازاین رو تکریم خانواده شهدا را از جانب ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در برنامه خواهیم داشت.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: این سنت توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در سرتاسر کشور آغاز و از این پس سه شنبه های تکریم خانواده شهدا را همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس خواهیم داشت، از نظر زمانی دهه کرامت بهترین زمان برای این اتفاق و از نظر بعد مکانی منزل خانواده شهیدان خالقی پور بهترین انتخاب به شمار می رفت، خانواده ای که پدر جانباز، مادر فداکار و سه شهید والامقام دارد.


وی تصریح کرد: امیدواریم این اتفاق زیبا که از امروز شروع شده است با فعالیت ۲۵هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سرتاسر کشور، محله به محله آغاز و منشا برکات شود.


گفتنی است طرح ملی سه شنبه های تکریم، با محوریت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می گردد.




منبع:

1399/04/15
17:42:16
5.0 / 5
2448
تگهای خبر: پوستر , رسانه , فرهنگ , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز