مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد

بیمه هنرمندان بطور قطع گرفتار اختلال نمی گردد

بیمه هنرمندان بطور قطع گرفتار اختلال نمی گردد

به گزارش مجله سرگرمی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اطمینان خاطر داد كه در روند بیمه تأمین اجتماعی اعضا هیچگونه اختلالی ایجاد نخواهد شد و تصریح كرد بیمه هیچ یك از اعضا این صندوق به علت عدم پرداخت حق بیمه قطع نخواهد شد و دفترچه بیمه درمانی آنها هم بطور قطع تمدید می شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درباره روند پرداخت حق بیمه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه اظهار داشت: طی هماهنگی به عمل آمده با سازمان تأمین اجتماعی، فهرست تمامی افرادی که تا آخر اردیبهشت ماه از جانب صندوق به سازمان تأمین اجتماعی معرفی گشتند، به این سازمان تحویل داده شد.
او درباره تمدید دفترچه های درمانی اعضا افزود: بر مبنای اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتباری دفترچه های درمانی تأمین اجتماعی تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شده بود. از اول خردادماه هم طبق فرایند اعلامی برای تمدید اعتبار دفترچه های درمانی اعضا از جانب سازمان تأمین اجتماعی، نیازی به رجوع حضوری بیمه شدگان به شعب و کارگزاری ها نخواهد بود و شرایط آن از جانب این سازمان اعلام خواهد شد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد: طی این مدت عزیزانی برای پیگیری پرداخت حق بیمه از جانب صندوق به شعب تأمین اجتماعی رجوع و گاها پاسخ شفافی دریافت نکردند. این مورد طی جلسه فی درخلال با مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی عنوان شد و درمورد بیمه اصحاب فرهنگ و هنر، شرایط تمدید ابلاغ خواهد گردید. ازاین رو اساسا بیمه تمامی اهالی فرهنگ و هنر برقرار خواهد بود و به اعضا قول می دهم در مبحث بیمه تأمین اجتماعی هیچگونه اختلالی ایجاد نخواهد شد.



1399/03/02
22:41:31
5.0 / 5
2451
تگهای خبر: رسانه , فرهنگ , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز