رونمایی از تقویم جبهه فرهنگی انقلاب

رونمایی از تقویم جبهه فرهنگی انقلاب

به گزارش مجله سرگرمی مجموعه رسانه ای حلقه وصل با هدف تقویت و ارتقای فعالیتهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از نرم افزار «حلقه وصل» رونمایی نمود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، همزمان با سالروز دیدار تاریخی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با رهبر انقلاب در ۹۲/۲/۲، مجموعه رسانه ای حلقه وصل با هدف «تقویت و ارتقای فعالیتهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» مبادرت به تولید نرم افزار «حلقه وصل» با معرفی صدها ظرفیت انسانی، محصولی، مراکز، موضوعات و پیشنهاد فعالیت فرهنگی برای اولین بار کرده است.
این نرم افزار علاوه بر داشتن قابلیت های موجود در تقویم های مجازی، تمامی مناسبت های مورد نیاز فعالین فرهنگی هنری کشور را احصاء و متناسب با هر مناسبت مهم تاریخی و اجتماعی به معرفی بسته های پیشنهادی فرهنگی در حوزه های مختلف فیلم، کتاب، مستند و... پرداخته است. معرفی سخنران و کارشناسان و پیشنهاد برنامه در رابطه با آن رویداد هم از دیگر ظرفیت های درنظر گرفته شده برای بسته های فرهنگی این نرم افزار است.
همینطور در نظر گرفتن بخش تعاملی برای این نرم افزار و امکان انتشار ویژه فعالیتهای در رابطه با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان های مختلف از دیگر امتیازات این نرم افزار است که می تواند حلقه وصل فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در استان های مختلف را مستحکم تر کند.
هم اکنون نسخه اندروید این نرم افزار جهت استفاده در گوشیهای هوشمند انتشار یافته است و در آینده نه چندان دور، نسخه آی اواس و ویندوز آن هم منتشر خواهد شد. علاقمندان می توانند نرم افزار تقویم جبهه فرهنگی انقلاب را از آدرس www.hvasl.ir دریافت نمایند.



1399/02/06
23:25:32
5.0 / 5
2798
تگهای خبر: تقویم , تولید , رسانه , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز