برگزاری همایش هنر

برگزاری همایش هنر

به گزارش مجله سرگرمی پژوهشكد هنرِ فرهنگستان هنر، همایش هنر/ كرونا را با مشاركت سازمان ها و نهادهای فرهنگی و هنری برگزار می نماید.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی پژوهشكده هنر، پژوهشكده هنر در نظر دارد به منظور تحلیل و بررسی تاثیر كرونا بر هنر، همایش «هنر/ كرونا» را با مشاركت و همراهی معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، كمیسیون ملی یونسكو در ایران، دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد فرشچیان، و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار كند.
نخستین جلسه شورای سیاست گذاری این همایش، با حضور سرپرست و معاونان فرهنگستان هنر و رؤسا و معاونان نهادها و سازمان های مذكور، روز دوشنبه مورخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ برگزار گردید. در این نشست، بعد از بحث و تبادل نظر درباره لزوم و اهمیت مبحث و جوانب گوناگون آن، رئیس پژوهشكده هنر بعنوان دبیر علمی این همایش انتخاب گردید.
عبدالحسین لاله با بیان اینكه محورهای مطالعاتی و پژوهشی این همایش، با حضور و عضویت استادان و صاحب نظران مطرح فرهنگی و هنری كشور در شورای علمی این همایش طراحی و برنامه ریزی خواهد شد، اظهار داشت: از اهداف عمده این همایش این است كه هنر را در مختصات فعلی جهانِ درگیر كرونا بكاود و تأثیرات این فراگیری وسیع را بر زیبایی شناسی و جریان های هنری در نگاهی آینده نگرانه بررسی كند و نقش و جایگاه هنر را در این برهه حساس آشكار سازد. فراخوان این همایش در هفته اول اردیبهشت ماه سالجاری اطلاع رسانی خواهد شد و بعد از آن، پژوهشگران علاقه مند می توانند یافته ها و ایده های پژوهشی خویش را در قالب محورهای مطالعاتی تعیین شده، به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.» او در مورد زمان برگزاری همایش اظهار داشت: «با فروكش كردن موج انتشار كرونا و در صورت كسب مجوزِ برگزاری گردهمایی ها از مراجع ذی ربط، این همایش با حضور پژوهشگران و علاقه مندان در فرهنگستان هنر برگزار می شود و در صورت استمرار وضعیت جاری، برگزاری مجازی همایش در دستور كار قرار خواهد گرفت. علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از محورهای مطالعاتی و همینطور گاه شمار این همایش می توانند از آغاز اردیبهشت ماه سالجاری به نشانی های اینترنتی www.honar.ac.ir و www.aria.honar.ac.ir رجوع كنند و یا با شماره های ۲ـ۶۶۹۵۶۱۹۰ تماس بگیرند.

1399/01/26
23:58:30
5.0 / 5
2896
تگهای خبر: دبیرخانه , زیبایی , علم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز