شورای مركزی مسلمانان آلمان فراخوان داد:

درخواست از پزشكان و پرستاران مسلمان برای حضور در بیمارستان ها و مراكز درمانی آلمان

درخواست از پزشكان و پرستاران مسلمان برای حضور در بیمارستان ها و مراكز درمانی آلمان

به گزارش مجله سرگرمی شورای مركزی مسلمانان آلمان در فراخوانی از همه پزشكان و پرستاران بازنشسته و همینطور دانشجویان پزشكی و پیراپزشكی مسلمان خواسته است تا در بحران كورونا به بیمارستان های آلمان كمك كنند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان، آیمان مازیك- رئیس شورای مركزی مسلمانان آلمان- در اینباره اظهار داشت: بیمارستان ها و مراكز درمانی آلمان، حالا به علت شیوع سریع ویروس كورونا و افزایش عفونت ها به شدت نیازمند كادر پزشكی داوطلب هستند. ما می خواهیم در این بحران اجتماعی به دولت و مردم آلمان كمك نماییم. ازاین رو از پزشكان و پرستاران مسلمان كه بازنشسته شده اند و همینطور دانشجویان مسلمان در رشته های پزشكی و پیراپزشكی، خواسته ایم تا برای كمك به جامعه آلمان اعلام آمادگی كنند. خوشبختانه در این مدت كم، بازخوردهای خوبی از جامعه مسلمانان داشته ایم.
به قول مازیك، تمام افرادی كه داوطلب كار در بیمارستان های آلمان هستند، می توانند با ارسال ایمیل به شورای مركزی مسلمانان، آمادگی خویش را برای كار در بیمارستان ها و مراكز درمانی اعلام كنند. سپس این افراد به مسؤلان بیمارستان ها و مراكز درمانی در ایالت های مختلف معرفی می گردند و به تدریج در مناطق مختلف به كار گرفته خواهند شد.
رئیس شورای مسلمانان آلمان در اینباره اظهار داشت: ما می خواهیم كه كادر درمانی آلمان تقویت شود تا بتوانیم از این بحران خارج شویم. ما مسلمانان دعا می نماییم كه خداوند متعال پشتیبان كشور و كادر درمان آن باشد.



1399/01/19
12:53:30
5.0 / 5
2854
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز