رامین ناصرنصیر در فرش بنفشه :

دنیای پس از كرونا با دنیای پیش از آن فرق خواهد داشت

دنیای پس از كرونا با دنیای پیش از آن فرق خواهد داشت

به گزارش مجله سرگرمی رامین ناصرنصیر در برنامه فرش بنفشه رادیو ایران اظهار نمود دنیای پس از كرونا با دنیای پیش از آن فرق خواهد داشت.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، رامین ناصر نصیر كه میهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران بود، درباره ۱۱ روزی كه از سال جدید گذشته اظهار نمود: در این روزها هم نگران و هم آزرده ایم به خاطر تهدیدی كه جانهای هموطنانمان را تهدید می كند و حتی امكان دارد نزدیكان و اعضای خانواده مان جزو همین افراد باشند. این قضیه جای نگرانی و اندوه دارد.
وی اضافه كرد: در مجموع اوقات بدی نداشتم، در خانه ماندم و غیر از روز گذشته كه برای انجام كار ضروری و خرید بیرون رفتم خانه بودم. فیلمبرداری هم تعطیل شده اما پیشبینی بر این بود كه از ۱۵ فروردین كار شروع شود اما گمان می كنم این تصمیم عملی نباشد و ادامه كار با تاخیر بیشتری همراه باشد.
ناصر نصیر درباره اینكه پس از كرونا چه می كند، اظهار نمود: این بیماری بسیاری از معادلات را تغییر می دهد و به نظر می آید دنیای پس از كرونا خیلی شبیه به دنیای پیش از آن نباشد. تاثیری كه این ماجرا روی همه مان داشته باشد و این خانه نشینی و فرصت ناخواسته كه برایمان پیش آمده را نمی گردد فقط با سرگرمی پر كرد و شاید سبب بشود در این اوقات به خیلی چیزها فكر نماییم و ببینیم چطور یك عامل ناگهانی و پیشبینی ناپذیر می تواند تمام معادلات جهانی را تغییر بدهد و بهم بریزد.
بازیگر «شش قهرمان و نصفی» افزود: شاید فكر كردن به این موضوعات سبب تغییراتی در ما بشود و باید بشود. اگر درباره چیزی كه در ظاهر بلا و مصیبت به نظر می آید جور دیگری فكر نماییم و برای آن جنبه مثبت قائل شویم همین است كه ما را به فكر انداخته و می تواند تغییر مثبتی ایجاد كند.
وی در پاسخ به اینكه آیا نوروزی سخت تر از سال جاری هم داشته، اظهار داشت: شاید عزیزی را در روزهای نوروز از دست داده باشیم یا حادثه ای كه پیش آمده باشد سبب شود آن خاطره شخصی برایمان تلخ تر از این خاطره گروهی كه سال جاری شكل گرفت باشد اما برای من اینگونه نبوده است. من شخصا سیستم زندگی ام بر این مبنا است كه اغلب اوقاتی كه سركار نیستم به خانه نشینی عادت دارم و اهل بی جهت بیرون رفتن نیستم و حتی اگر كاری بیرون داشته باشم صبر می كنم چند كار اضافه شود و یك دفعه بیرون بروم. من بیرون از شهر زندگی می كنم اما كلا فضای خانه را دوست دارم و دلتنگ بیرون نمی شوم. ازاین رو این تغییر را خیلی در زندگی شخصی خودم احساس نمی كنم. این جنبه خانه نشینی و قرنطینه برایم ناگوار نبوده و اذیتم نكرده است.
ناصر نصیر درباره قدیمی ترین شیء كه در خانه اش دارد، بیان نمود: من بسیاری از كودكی به حیوانات علاقمندم و چون امكان نگه داشتن حیوان در خانه نداشتیم، محبوب ترین اسباب بازی ام حیوانات پلاستیكی بود. همه برای ام كادو حیوان پلاستیكی می خریدند و با وجود اینكه این همه حیوان داشتم باز هم كه بیرون مجموعه ای از این حیوانات پلاستیكی می دیدم پای ام شل می شد و به قهر و دعوا و جنگ كشیده می شد. قدیمی ترین چیزی كه دارم مجموعه ای است كه از كودكی نگه داشته ام و برایم جذاب و سرگرم كننده است و هرموقع به آنها نگاه می كنم احساس می كنم حیات دارند و از بچگی به آنها بعنوان موجودات زنده نگاه می كردم.
«فرش بنفشه» به تهیه كنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود.

1399/01/12
22:34:37
5.0 / 5
3132
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز