فراخوان دانشگاه تهران برای عضویت در اتاق تعامل مجازی جهت مقابله با انتشار كرونا

فراخوان دانشگاه تهران برای عضویت در اتاق تعامل مجازی جهت مقابله با انتشار كرونا

به گزارش مجله سرگرمی به منظور بهره مندی از همه ظرفیت ها و تخصص های خانواده دانشگاه تهران (اعم از هنری، فكری، علمی، فرهنگی، پژوهشی)، اتاق تعامل مجازی «مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در قبال شرایط پس از انتشار ویروس كرونا» به راه افتاده است.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، مركز مدیریت دانش و یادگیری الكترونیكی دانشگاه تهران درمورد عضویت در اتاق تعامل مجازی مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در قبال شرایط پس از شیوع كرونا، اطلاعیه ای به شرح زیر صادر كرد:
"عضو محترم خانواده بزرگ دانشگاه تهران
با گسترش شیوع ویروس كرونا، بخش های مختلف كشور مخصوصاً قشر صدمه پذیر گرفتار مشكل شده اند. در این برهه، با عنایت به وضعیت كشور، توجه دنیا به ایران و به دنبال آن دانشگاه تهران جلب شده است.
دانشگاه تهران بعنوان نماد آموزش عالی كشور برخورد عالمانه با این مورد را در سرلوحه فعالیت خود قرار داده است و با استفاده از تخصص خانواده دانشگاه، تلاش در یافتن چاره و كمك خواهد نمود. در این راستا خوشه های مختلف فكری در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی و… و همینطور هسته های علمی و پژوهشی فعال شده اند. به منظور بهره مندی از همه ظرفیت ها و تخصص های خانواده دانشگاه (اعم از هنری، فكری، علمی، فرهنگی، پژوهشی) اتاق تعامل مجازی «مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در قبال شرایط پس از انتشار ویروس كرونا» به راه افتاده است.
از شما عضو خانواده دانشگاه تهران دعوت می شود با كلیك بر روی لینك (https: //net.ut.ac.ir/course/view.php?id=135) به عضویت این اتاق اقدام كنید. برای لاگین می توانید از اكانت دانشگاه تهران یا اكانت گوگل و یا ایجاد اكانت جدید استفاده كنید. بر مبنای دسته بندی های موجود، نظرات تخصصی خویش را در شبكه اجتماعی مرتبط ارسال كنید. دانشگاه بعد از دسته بندی پیشنهادها اقدام خواهد نمود و مبحث ها را به اطلاع مسؤلان و مردم خواهد رساند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، پیام دكتر نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران در این رابطه در اینجا قابل مشاهده می باشد.



1399/01/03
20:36:26
5.0 / 5
3278
تگهای خبر: تخصص , شبكه اجتماعی , علم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز