برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی كودك با رویكرد مقابله با كرونا

برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی كودك با رویكرد مقابله با كرونا

به گزارش مجله سرگرمی فراخوان مسابقه بین المللی نقاشی كودكان و نوجوانان مشهد با عنوان دست های پاك، نجات بخش زندگی از جانب كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان خراسان رضوی منتشر گردید.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، هم زمان با شیوع بیماری كرونا در ایران و تعداد زیادی از كشورهای جهان، مبحث بهداشت فردی و شست وشوی دست ها این روزها اهمیت بیشتری پیدا كرده است و متخصصان پزشكی و بهداشت، رعایت نكات بهداشتی را یكی از مهم ترین عوامل قطع چرخه انتقال این بیماری عنوان می كنند.
بر همین اساس كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان خراسان رضوی با مشاركت دانشگاه علوم پزشگی مشهد و مركز كنترل عفونت بیمارستان های دانشگاه ژنو سوئیس بعنوان مركز همكار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار مبادرت به برگزاری یك مسابقه نقاشی بین المللی ویژه كودكان و نوجوانان با هدف فرهنگ سازی در حوزه بهداشت فردی و جمعی كرده است.
موضوع این مسابقه «بهداشت دست های من» (لباس ها، اسباب بازی ها، خوراكی ها، خانواده، دوستان، خانه، شهر و دنیایی كه در آن زندگی می كنم) و «دست هایی كه مراقب سلامتی من هستند (شامل پدر، مادر، پزشك و كسانی كه برای سلامتی كودك فعالیت می كنند) تعیین شده است.
بر اساس این گزارش كودكان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ ساله در بخش ملی و بین المللی از روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۵ مارس ۲۰۱۲) می توانند نقاشی های خویش را با تكنیك آزاد در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر در صفحه ویژه مسابقه در پرتال اینترنتی كانون به نشانی paintfest.kpf.ir بارگذاری كنند.
برای ارسال اثر به این مسابقه در بخش ملی تا ۳۱ اردیبهشت و در بخش بین الملل تا ۲۵ تیر ۱۳۹۹ (۱۵ جولای ۲۰۱۲) مهلت اعلام شده است.
همچنین از هر شركت كننده در این فراخوان تنها یك اثر دریافت و كار گروهی پذیرفته نمی گردد.
بر اساس این فراخوان زمان داوری آثار، ابتدای مرداد سال ۱۳۹۹ (جولای ۲۰۲۰) و اعلام نتایج ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ (آگوست ۲۰۲۰) تعیین شده است.
قرار است به برگزیدگان این مسابقه در بخش ملی دیپلم افتخار، نشان مسابقه، دوچرخه و كتاب آثار برگزیده و در بخش بین الملل دیپلم افتخار، نشان مسابقه و كتاب آثار برگزیده اهدا شود.
فراخوان كامل این مسابقه هم به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی در سایت خبری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir انتشار یافته است.
سازمان بهداشت جهانی در ایام گذشته و با عنایت به شیوع گسترده بیماری كرونا در سطح جهان این بیماری را بعنوان «بیماری همه گیر جهانی» اعلام نمود.


منبع:

1398/12/25
23:31:49
5.0 / 5
3303
تگهای خبر: اسباب بازی , تخصص , زندگی , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز