در اهدای جوایز آنی ۲۰۲۰؛

كلاوس بهترین انیمیشن سال شد

كلاوس بهترین انیمیشن سال شد

مجله سرگرمی: جوایز آنی كه به معرفی بهترین های انیمیشن هر سال اختصاص دارد، انیمیشن بلند كلاوس را بعنوان بهترین انیمیشن 2019 انتخاب نمود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم جوایز آنی، كمپانی نتفلیكس با انیمیشن «كلاوس» موفق به كسب ۷ جایزه شد كه شامل بهترین انیمیشن بلند و بهترین كارگردانی بود و «بدنم را گم كرده ام» ۳ جایزه همچون بهترین انیمیشن بلند مستقل را از آن خود كرد.
«كلاوس» كه ساخته سرخیو پابلوس است نخستین انیمیشن بلند نتفلیكس است كه بعنوان برنده اعجاب انگیز جوایز آنی شناخته شد.
این مراسم كه هر سال از طرف انجمن بین المللی فیلم انیمیشن (آسیفا-هالیوود) برگزار می شود، بهترین انیمیشن های سال را انتخاب می كند.
شب پیش «كلاوس» موفق شد تا ۷ جایزه از جوایز آنی ۲۰۲۰ شامل بهترین انیمیشن بلند، كارگردانی، تدوین، طراحی تولید، طراحی شخصیت و استوری بورد را از آن خود كند.
به این ترتیب شب فوق العاده ای برای نت فلیكس رقم خورد. درعین حال انیمیشن دیگری كه در رقابت اسكار جای دارد یعنی «بدنم را گم كرده ام» نیز ۳ جایزه دریافت كرد كه شامل بهترین انیمیشن بلند مستقل، نویسندگی و موسیقی می شود.
هر دوی این انیمیشن ها در رقابت اسكار جای دارند و دیگر رقبای آنها در اسكار شامل «داستان اسباب بازی ۴»، «چگونه اژدهای خودرا تربیت كنید: جهان پنهان» و «حلقه پنهان» تقریباً مراسم دیشب را با دست خالی ترك كردند و «چگونه اژدهای خودرا تربیت كنید» یك جایزه بهترین تولید ویژه را برد.
«یخ زده ۲» كه بیشترین نامزدی را كسب كرده بود ۲ جایزه برای تدوین افكت و صدادریافت كرد. «انتقام جویان: اختتام بازی» هم جایزه طراحی شخصیت در یك فیلم لایو اكشن را از آن خود كرد.
«عمو توماس» بعنوان برنده انیمیشن كوتاه برگزیده شد و جایزه بهترین كارگردانی انیمیشن تلویزیونی نیز به «میكی ماوس دیزنی» اهدا شد.


منبع:

1398/11/06
22:20:35
5.0 / 5
4433
تگهای خبر: اسباب بازی , تلویزیون , تولید , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز