حاشیه های سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس

بازگشت دماوند به وزارت كشور!

بازگشت دماوند به وزارت كشور!

به گزارش مجله سرگرمی سومین روز ثبت نام كاندیداهای انتخابات مجلس از ساعت ۸ بامداد در سراسر كشور شروع شده و مانند دو روز گذشته پیش ازظهر خلوتی را پشت سر گذاشت.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، وارد سالن ثبت نام كاندیداها كه می شوی بیشتر از داوطلب و همراهان احتمالی شان با خبرنگاران و عكاسان روبه رویی، صدای گام های هركس كه به گوش شان می رسد برمی گردند به امید دیدن چهره ای سیاسی، فعالی اجتماعی یا شخصیتی فرهنگی اما آنچه نصیب چشم شان می شود یا یكی از همكاران خودشان است، یا تعدادی از اعضای حراست وزارت كشور كه در دو سالن اصلی ثبت نام در رفت وآمدند؛ جز این اگر باشد چهره مردان و گاهی زنان جوان یا میان سالی است كه با كمی اضطراب و مقداری احتیاط به میز یكی از كاربرها نزدیك می شوند و با پرسش و پاسخ های معمول از او كمك می خواهند تا برای ثبت نام اقدام نمایند.
میزهای كاربران در سالن اول تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با گذشت بیشتر از دو ساعت از آغاز روند ثبت نام ها چندتا یكی مشغول می باشد و مابقی خالی مانده و كاربرانشان به گفتگو باهم و چك كردن موبایل هایشان مشغولند. در سالن دوم هم فضا شلوغ تر از این نیست. آرامش و سكوت حاكم است و چندتایی داوطلب كت شلواری یا مقنعه چادری مشغول عرضه مدارك شان هستند.
در چنین اوضاعی خبرنگاران و عكاسان از حضور هركسی كه كمترین ارتباطی با جریان های سیاسی داشته باشد یا نامش را بتوان در یك فهرست انتخاباتی قدیمی پیدا كرد و اسمش را در دو گفت وگوی كوتاه خبری به چشم دید، استقبال می كنند. عكسش را می گیرند و با ردوبدل كردن نگاه ها تصمیم می گیرند كه مصاحبه ای هم با او داشته باشند یا نه.
تنها حاشیه ای كه در ساعات اولیه، توجه خبرنگاران و عكاسان را جلب كرد تغییر بنر تزیینی سالن اول بود كه تصویری از قله اگمونت نیوزیلند را جای دماوند جا زده بود اما تغییرش با تصویری تازه و بازگشت دماوند به وزارت كشور در شرایطی انجام شد كه عكاسان و خبرنگاران به سالن دوم هدایت شدند و ماموران تداركات با نظارت اعضای حراست به دور از لنز دوربین ها كار تعویض را انجام دادند.
جز این ها ارسلان فتحی پور نماینده سابق مجلس، حجت الله دمیاد استاندار كرمانشاه در دولت احمدی نژاد و نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات در دولت یازدهم تنها افرادی اند كه تا قبل از ظهر به وزارت كشور رجوع كردند و چهره و نامشان برای عكاسان و خبرنگاران آشنا بوده است.
بعدازظهر حضور نمایندگان سابق و اسبق مجلس در محل ثبت نام رفته رفته افزایش پیدا كرد و نام اصغر جلالیان، علیرضا دهقان، محمدرضا امیری كهنوجی نماینده مردم كهنوج در مجلس هشتم و ابوالقاسم رئوفیان وارد سیستم كاربران وزارت كشور شد.
پیام برازجانی مدیر مسئول ماهنامه پیام آینده كه سابقه فعالیت در روابط عمومی وزارت صنعت را هم در كارنامه دارد، بعد از مدیر مسئول روزنامه خراسان، دومین فعال رسانه ای است كه برای انتخابات ثبت نام كرد.
ثبت نام نمایندگان سابق مجلس با حضور زهره الهیان در وزارت كشور ادامه یافت. او از اولین زنان نسبتاً شناخته شده در بین داوطلبان انتخابات مجلس در سه روز گذشته به حساب می آید.
علیرضا رحیمی از نمایندگان فعلی مردم تهران یكی دیگر از چهره های سیاسی است كه در انتخابات ثبت نام كرد و حضورش در وزارت كشور خبرنگاران و عكاسان را به تكاپو انداخت.
محمدحسن طریقت منفرد و محمد سلیمانی وزرای بهداشت و ارتباطات دولت محمود احمدی نژاد هم عصر امروز به صورت همزمان برای انتخابات ثبت نام كردند.
از دیگر نكات قابل توجه درباره تركیب داوطلبان انتخابات مجلس حضور سه تن از اعضای جبهه پایداری در وزارت كشور و فرمانداری تهران است. مرتضی آقاتهرانی دبیركل این تشكل سیاسی اصولگرا از فرمانداری و محمد سلیمانی و علی خضریان از وزارت كشور برای انتخابات ثبت نام كردند؛ پایداری همچون تشكل های اصولگراست كه نسبتی با شورای ائتلاف اصولگرایان ندارد و تابحال بناست به صورت مستقل از این شورا وارد انتخابات شود.



1398/09/17
14:25:10
5.0 / 5
4666
تگهای خبر: ثبت نام , رسانه , صنعت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز