برگزیدگان جایزه IPA و لوسی عرضه شدند

برگزیدگان جایزه IPA و لوسی عرضه شدند

مجله سرگرمی: برگزیدگان جایزه IPA رویداد بین المللی عكاسی و جایزه معتبر بین المللی لوسی معرفی گشتند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، جایزه IPA رویداد بین المللی عكاسی و جایزه معتبر بین المللی لوسی كه ریاست آنها برعهده حسین فرمانی است، در ۲ شب پی در پی در نیویورك برگزار گردید و یك فلسطینی با تصاویری خیره كننده و افشاگر از درگیری های نقاط مرزی كشورش به مقام نخست دست یافت.
جایزه IPA و جایزه Lusie از زیر مجموعه های بنیاد فرمانی هستند و برگزیدگان هر ۲ این جوایز توسط هیات داوران بین المللی كه از كارشناسان مشهور عكس هستند از میان ۱۱ هزار و ۵۰۰ عكاس از ۱۱۰ كشور در سراسر جهان انتخاب شدند.

در فرآیند جایزه IPA به رسم هر ساله ۲ نفر از فینالیست ها بعنوان عكاس سال از میان عكاسان حرفه ای و استعداد برتر از بین عكاسان آماتور و دانشجویان برگزیده می شوند كه امسال در هفدهمین دور این جایزه، عنوان «عكاس سال» به مصطفی حسن با مبحث درگیری های مرزی فلسطینیان با سربازان اسرائیلی و جایزه استعداد برتر به مایكل هورلیك با مبحث غفلت تعلق گرفت.
برگزیدگان جایزه عكاسی لوسی هم عبارتند از جایزه یك عمر دستاورد هنری به جی میسل، جایزه عكاسی هنرهای زیبا به استفن شور، جایزه عكاسی پرتره به آنی لیبوویتز، جایزه عكاسی خبری به مگی استبر، جایزه عكاسی مستند به ادوارد بورتینسكی، جایزه عكاسی مدلینگ به الن ون آنورت، جایزه عكاسی بشردوستانه به زانله ماهلی، جایزه عكاسی ورزشی به آل بلو، جایزه عكاسی نور موضعی به ركونترس دارلس و جایزه تاثیرگذارترین عكاس به تیلر هیك.
گروه فرمانی كه در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است سازمان جوایز بین المللی طراحی (IDA)، چند جایزه عكاسی بین المللی، جایزه بین المللی Architecture MasterPrize، رقابت خلاق بین المللی لندن، جایزه de de la Photographie در پاریس و موسس بنیاد شناخته شده لوسی است.

1398/08/03
14:47:50
5.0 / 5
4271
تگهای خبر: مستند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز