در مسكو؛

نخستین دور گفت وگوی فرهنگی ایران و روسیه برگزار می گردد

نخستین دور گفت وگوی فرهنگی ایران و روسیه برگزار می گردد

مجله سرگرمی: نخستین دور گفت وگوی فرهنگی ایران و روسیه امروز (سوم مهرماه) با حضور ابوذر ابراهیمی تركمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مسكو انجام می شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با عنایت به اهمیت روابط فرهنگی در توسعه مناسبات كشورها و لزوم شناخت علمی و طراحی برنامه های سودمند فرهنگی، نخستین دور گفت وگوی فرهنگی ایران و روسیه روز چهارشنبه (۳ مهرماه) با مشاركت، نهادهای علمی و تحقیقاتی دو كشور، اصحاب فرهنگ هنر و علم و حضور هیأت های عالی رتبه با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه برگزار می گردد.
ابوذر ابراهیمی تركمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی كه بنابر دعوت رسمی مقامات روسی راهی روسیه شده است، امروز (سوم مهرماه) در نخستین دور گفت وگوی فرهنگی ایران و روسیه حضور می ‎یابد.
در این جلسه علاوه بر ابراهیمی تركمان-رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای عالی ادیان- محمدعلی ربانی- رئیس مركز مطالعات راهبردی و روابط فرهنگی این سازمان-دیگر افراد و اساتید به ارائه مقالات خود خواهند پرداخت.
نخستین دور گفت وگوی فرهنگی ایران و روسیه با همكاری باغ موزه تولستوی، كتابخانه دولتی روسیه و رایزنی فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه برگزار می گردد.




منبع:

1398/07/04
13:47:22
5.0 / 5
4435
تگهای خبر: فرهنگ , موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز