در گزارش مجله سرگرمی عنون شد؛

شبی كه ماه كامل شد چگونه از كمدی ها سبقت گرفت، جاذبه یك فیلم تلخ

شبی كه ماه كامل شد چگونه از كمدی ها سبقت گرفت، جاذبه یك فیلم تلخ

به گزارش مجله سرگرمی حسین كشاری از سینماداران باسابقه ضمن اشاره به سبقت گرفتن فیلم شبی كه ماه كامل شد از فیلم های كمدی در حال اكران تاكید كرد فیلم خوب در هر ژانر و گونه ای باشد مخاطب را به خود جذب می كند.



حسین كشاری مدیر سینما «استقلال» تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت فروش فیلم ها در این سینما اظهار داشت: ما برای اكران عید فطر فیلم سینمایی «شبی كه ماه كامل شد» به كارگردانی نرگس آبیار را در سرگروه خود داشتیم كه با استقبال خوب مردم مواجه گردید و همچنان هم اكران پر رونقی را سپری می كند. به صورتی كه پس از گذشت یك ماه نه تنها مخاطبان آن ریزش نكرده بلكه روز به روز افزایش هم پیدا كرده است. در اكران عید فطر چند فیلم دیگر هم به معرض نمایش گذاشته شدند و خیلی ها فكر می كردند آن فیلم ها به فروش بهتری دست پیدا می كنند اما «شبی كه ماه كامل شد» با اینكه در ژانر كمدی تولید نشده و اتفاقاً یك درام تلخ است، در بالای جدول فروش قرار دارد.
وی با اشاره به اینكه اصولاً فیلم های نرگس آبیار بگونه ای است كه می تواند مخاطبان مختلفی را به خود جلب نماید، اضافه كرد: «شبی كه ماه كامل شد» بعنوان یك فیلم دغدغه مند توانسته نظر خیلی از مردم را به خود جلب نماید، به صورتی كه ما می بینیم تماشاگران از هر طیفی با رضایت از سالن خارج می شوند. از جانب دیگر آنها یكدیگر را به تماشای این فیلم دعوت می كنند و همین تبلیغات دهان به دهان سبب افزایش فروش و مخاطبان می شود.
كشاری با اشاره به اینكه بعضی از فیلمسازان عنوان می كنند كه سینماداران نسبت به فیلم های كمدی اقبال بیشتری نشان می دهند، اظهار داشت: سینماگران درست می گویند و چند سالی است كه همه به دنبال آثار كمدی هستند ولی حالا می بینیم فیلمی مانند «دختر شیطان» به كارگردانی قربان محمدپور با آن همه آواز و موسیقی هندی و یا دیگر فیلم های كمدیِ حالِ حاضر، در فروش از فیلمی مانند «شبی كه ماه كامل شد» عقب می مانند، همین مبحث نشان داده است مردم از یك فیلم خوب در هر ژانر و با هر موضوعی استقبال می كنند و این گونه نیست كه تنها به دنبال كمدی باشند هرچند همیشه فیلم های كمدی سطح بالا، بهتر می فروشند اما این اتفاق در اكران عید فطر رخ نداد.
این سینمادار در انتها توضیح داد: من حدود ۳۳ سال است كه سینمادار هستم و به نظرم موقعیت ها و فصل های مختلف در فروش یك فیلم تاثیری ندارند برای مثال حتی اگر یك فیلم در اوج برف زمستان هم به نمایش دربیاید می تواند به فروش خوبی برسد، یعنی مانند زمان های قدیم كه چندان برای مردم كیفیت سینما و زمان نمایش فیلم مهم نبود و همیشه از یك فیلم استقبال می كردند، حالا هم همین اتفاق رخ داده، سطح سنت فیلم بینی میان مردم بالا رفته و آنها با تبلیغات دهان به دهان هم به تماشای یك فیلم می نشینند.

1398/04/14
16:40:31
5.0 / 5
4438
تگهای خبر: تولید , فیلم , كارگردان , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز