موشكافی یك جنجال فوتبالی در جشنواره جهانی فیلم فجر

موشكافی یك جنجال فوتبالی در جشنواره جهانی فیلم فجر

مجله سرگرمی: مستند پیروزی در بخش مستند زیر ذره بین در سی وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده می رود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مستند «پیروزی» كه در سی و سومین جشنواره فیلم ورشو به نمایش درآمده بود، میهمان مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر باز خواهد شد.
مستند «پیروزی» (Triumph) در بخش «مستند زیر ذره بین» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در می آید تا هم علاقمندان به سینما هم فوتبال فرصت تماشای فیلمی متفاوت و پرریتم را به دست آورند.
این اثر به كارگردانی لوفتارفون راما (Luftar von Rama)، كریشنیك یونوزی (Kreshnik Jonuzi) و چارلی اَسكی (Charlie Askew) روای تگر حادثه ای مشهور در بازی های مقدماتی فوتبال جام ملت های اروپای فرانسه در سال ۲۰۱۶ است.
در یكی از آخرین بازی های مقدماتی فوتبال جام ملت های اروپایی فرانسه سال ۲۰۱۶ كه به «نبرد بلگراد» مشهور شد، تیم ملی آلبانی از تیم ملی صربستان میزبانی كرد. در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار، هواداران صرب از دیدن پرچم «آلبانی بزرگ» كه توسط یك پهپاد حمل می شد، عصبانی شده و به درون زمین حمله كردند.
در ادامه اتفاقات پرتنش و جذابی رخ می دهد كه این مستند را دیدنی می كند.
«مستند زیر ذره بین» یكی از بخش های جشنواره جهانی فیلم فجر است كه مستندهایی متفاوت از سینمای جهان را برای مخاطبان ایرانی به نمایش در می آورد. آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الكترونیكی جشنواره Info@Fajriff.com است.
سی وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میركریمی در تهران انجام می شود.

1397/12/24
00:49:34
5.0 / 5
4293
تگهای خبر: جشنواره , فیلم , كارگردان , مستند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز