وزیر ارشاد در آیین تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) :

امام(ره) در دوران پر بركت عمر خویش ۱۱ انتخابات برگزار كرد

امام(ره) در دوران پر بركت عمر خویش ۱۱ انتخابات برگزار كرد

به گزارش مجله سرگرمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از ظهر امروز به همراه تعدادی از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و معاونان، مدیران و كاركنان این وزارتخانه با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) با اهدای تاج گل و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان كردند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینكه امام راحل نماد ایمان به خدا و اعتماد به مردم بود، اظهار داشت: اگر بخواهیم در عصر حاضر نماد جامع و كاملی از جامعه انسانی عرضه نماییم، امام راحل تبلوری بود از ایمان به خدا و مؤمن واقعی و از سوی دیگر اعتماد جامع به مردم داشت.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) هیچ گاه حتی در ایام سخت و تبعید یك لحظه هم اعتمادشان به مردم كاسته نشد و نسبت به مردم متزلزل نشدند.
صالحی افزود: امام راحل در دوران پر بركت عمر خویش، ۱۱ انتخابات در شرایط دشوار آن روزها برگزار كرد كه این نشان داده است پایگاه امام راحل در زمین مردم و در هستی خدا بود كه این تركیب باید سرلوحه كار مسئولان باشد و به آنها كمك نماید و همواره از این روحیه و نگاه والای امام راحل درس بگیرند.



1397/11/20
23:24:00
5.0 / 5
4396
تگهای خبر: رسانه , فرهنگ , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز