بعد از پروژه طرحی نو دراندازیم ؛

مهیار علیزاده خط سوم را به وحدت می برد، خوانندگی میلاد درخشانی

مهیار علیزاده خط سوم را به وحدت می برد، خوانندگی میلاد درخشانی

مجله سرگرمی: مهیار علیزاده روز یكشنبه هجدهم آذر ماه در تازه ترین فعالیت خود پرفورمنس خط سوم را با خوانندگی میهمان میلاد درخشانی در تالار وحدت به صحنه می برد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، پرفورمنس «خط سوم» عنوان تازه ترین پروژه موسیقایی – نمایشی مهیار علیزاده آهنگساز جوان است كه روز یكشنبه هجدهم آذر ماه به كارگردانی و طراحی صحنه رضا موسوی در تالار وحدت روی صحنه می رود.
در این كنسرت - نمایش میلاد درخشانی بعنوان خواننده میهمان و سمیه تاجیك بعنوان نویسنده حضور دارند و گروه اجرایی مشغول مذاكره با چند بازیگر تئاتر و سینمای كشورمان است كه بتواند از آنها برای حضور در بخش نمایشی بهره مند شود.

پروژه «خط سوم» كه مرحله بلیت فروشی آن از روز پنجشنبه اول آذر ماه شروع شده روایتی عاشقانه از نگاه كیمیا دخترخوانده مولانا است كه دربرگیرنده چهارده پرده نمایشی است كه هفت پرده از آن به شكلی نمایشی و هفت پرده آن باز اجرای موسیقی را تشكیل می دهد.
مهیار علیزاده كه چندی قبل یك پروژه نمایشی – موسیقایی دیگر با نام «طرحی نو در اندازیم» را با حضور سالار عقیلی و مارال فرجاد روی صحنه برده بود، بزودی آلبوم جدیدی با نام «نبودی تو» به خوانندگی هادی فیض آبادی منتشر خواهدنمود.

1397/09/01
21:31:53
5.0 / 5
4412
تگهای خبر: اجرا , تئاتر , تالار , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز