اسباب بازی به بیمارستان ها اهدا كنید

اسباب بازی به بیمارستان ها اهدا كنید

مجله سرگرمی: چهارمین فراخوان اهدای اسباب بازی برای تجهیز اتاق بازی بیمارستان های كودك منتشر گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی كانون پرورش فكری و كودك نوجوان، هم زمان با روزهای برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی كانون پرورش فكری، كودكان و بزرگ سالان می توانند با اهدای اسباب بازی های نو یا سالم به یاری كودكان بیمارستانی بشتابند.
داوطلبان گروه «سلامت و هنر» مثل سه دوره ی قبل با حضور در غرفه، هدایای نقدی و غیرنقدی را دریافت خواهند كرد. این فعالیت فرهنگی قبل از این باز با استقبال عموم روبرو شد.
گروه «سلامت و هنر» كه برگزار كننده مسابقه ی بین المللی نقاشی برای كودكان بیمار است، در اولین دوره ی جشنواره ملی اسباب بازی با هدف توجه بیش تر به كودكان بیمارستانی فراخوانی را منتشر نمود. در این فراخوان لزوم توجه به ابعاد روانی كودكان عنوان و به تاسیس اتاق های بازی در بیمارستان ها تاكید شده بود. سپس انتشار این فراخوان و در دور نخست، اقلام زیادی مشتمل بر اسباب بازی و لوازم آموزشی گردآوری شد.
با عنایت به استقبال عموم، گروه سلامت و هنر در سال دوم و سوم برگزاری جشنواره باز حضور داشت و چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان باز میزبان این گروه فرهنگی هنری است.
در سایت گروه سلامت و هنر درج شده كه با عنایت به حجم اقلام دریافتی، این امكان فراهم آمده كه سپس تجهیز بیمارستان های كودكان، بخش های كودك دیگر بیمارستان ها باز تجهیز شوند و سایر اقلام به شعب بهزیستی و انجمن های در رابطه با كودكان كار اختصاص داده شود.
خیران، خانواده ها و كودكان و نوجوانان می توانند در تاریخ ۲۶ تا ۳۰ آبان از ساعت ۹ تا ۱۹ ضمن بازدید از جشنواره اسباب بازی در این امر فرهنگی شركت نمایند.
جشنواره ملی اسباب بازی از ۲۶ تا ۳۰ آبان ماه در مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می گردد.



1397/08/20
15:47:04
5.0 / 5
4981
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز